۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۳۰۹۹۸۸
آیت الله دری نجف آبادی:

آل سعود منشأ فساد و فتنه در جهان اسلام است/ نامزدهای انتخاباتی از بازی‌های سیاسی فاصله بگیرند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که آل سعود منشأ فساد و فتنه در جهان اسلام است، گفت: کشتن مردم، خراب کردن شهرها، بیمارستان ها و مدارس ممنوع است اما آل سعود این اقدام های ناپسند را انجام می دهد.
آيت‌ الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بیان کرد: امروز مسؤولان در کشور باید در موضوع انتخابات از به وجود آمدن هر مشکل و تخلفی جلوگیری به عمل آورند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: مردم همیشه در صحنه کشورمان در تمامی انتخابات با حضور حداکثری حمایت های خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند و در هر زمان حامی و یاریگر مسائل مختلف ایران اسلامی بوده اند.

 

نامزدهای انتخاباتی در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به مردم گام بردارند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این که نامزدهای انتخاباتی باید از بازی‌های سیاسی فاصله بگیرند، خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی با یک فضای آرام و به دور از تخریب همدیگر در این انتخابات باید شرکت کنند و در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به عموم مردم گام بردارند.

 

امام جمعه اراک  اظهار داشت: در تمامی زمان ها آرامش و عقلانیت سیاسی مردم استان مرکزی در انتخابات یک نمونه بوده که سبب افتخار آفرینی ایران اسلامی در جهان شده است و امسال نیز این مهم در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی باید تکرار شود.

 

حضور حداکثری مردم در انتخابات با مصلحت اندیشی حکیمانه

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات با مصلحت اندیشی حکیمانه در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا که مخالف با عزت و اقتدار نظام اسلامی است باید صورت گیرد تا بتوانیم مجلسی تحول آفرین با اندیشه‌های اسلامی را شکل دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آل سعود در فاجعه منا 461 ایرانی و بیش از 7 هزار مسلمان را به کشتن داد و از گروه های تروریستی از جمله داعش حمایت می کند و در کنار این اقدامات بمب‌های خوشه ای را بر سر مردم یمن فرو می ریزند.

 

آل سعود به برخی کشورها پول می دهد تا رابطه شان را با ایران قطع کنند

امام جمعه اراک با اشاره به این که آخرین جنایت آل سعود شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر باقر النمر و جمعی از بزرگان و عالمان تشیع است، گفت: آل سعود همانند حجاج بن یوسف عمل کرد و شیخ نمر عالم بزرگ و مجاهد فی سبیل الله را گردن زد و برگی دیگر بر جنایات خود افزود.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که آل سعود به برخی کشورها پول می دهد تا رابطه شان را با جمهوری اسلامی ایران قطع کنند، گفت: اگر قرار باشد کنگره آمریکا با ما بازی کند و آل سعود با تطمیع برخی کشورها آنها را مجبور به قطع رابطه با ایران کند باید بدانند که ما با تکیه بر همت خود می توانیم کشورمان را بسازیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که آل سعود منشأ فساد و فتنه در جهان اسلام است، گفت: کشتن مردم، خراب کردن شهرها، بیمارستان ها و مدارس ممنوع است اما آل سعود این اقدام های ناپسند را انجام می دهد و همچنین آل سعود از داعش، القاعده و جریان های دیگر حمایت کرد و یمن را 10 ماه است که با بمب های خوشه ای به خاک و خون کشیده.

 

نمازجمعه کانونی با عظمت و یکی از بزرگ ترین کارهای اجتماعی است

امام جمعه اراک اظهار داشت: امروز شاهدیم که آل سعود با یک تفکر کودکانه و طلبکارانه ایران را متهم به آتش زدن سفارت عربستان در ایران کرده در حالی که شاید این اقدام نیز توطئه‌ای از جانب خودشان باشد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به این که نمازجمعه کانونی با عظمت و یکی از بزرگ ترین کارهای اجتماعی است، گفت: در عربستان نیز نماز جمعه اقامه می شود اما زیر سایه فهد، خالد و ملک سلمان که دست در دست آمریکا و اسرائیل دارند و این نماز مورد قبول اسلام نیست.

 

شایان ذکر است، نمازگزاران شهرهای مختلف استان مرکزی امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان‌ها در محکومیت اعدام آیت الله نمر به دست آل سعود راهپیمایی کردند./842/201/ب1

ارسال نظرات