۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۳۰۹۴۱۷
امام جمعه دندی زنجان:

مردم اجازه نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را ندهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دندی زنجان با اشاره به طرح مباحث شورایی کردن رهبری از سوی برخی خواص بی بصیرت، گفت: مردم با بصیرت، با حضور آگاهانه در پای صندوق های رأی و انتخاب افراد صالح، ولایی و انقلابی اجاره نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نخواهد داد.
امام جمعه دندي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه دندی زنجان، امروز در همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج این منطقه، به بررسی سیره پیامبر اکرم (ص) در ترفیع جایگاه مساجد پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) بعد از ورود به مدینه مسجدی بنا نموده و آن را در محوریت همه مسائل سیاسی و اجتماعی خود قرار داد.

 

وی در ادامه با بیان این که پیامبر(ص) به رعایت حق‌الناس اهمیت بسیاری قائل بود و حتی در لحظات آخر عمر خویش با حضور در مسجد از مردم طلب حلالیت کرد، افزود: در ایام انتخابات مراقب باشید بخاطر طرفداری از شخصی، به دیگر کاندیدا ها تهمت یا توهین نکرده و یا آنها را تخریب نکنید تا دچار حق الناس نشوید.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی و روز بصیرٱ، اظهار داشت: فتنه سال 88 یک فتنه تمام عیار برای براندازی نظام جمهوری اسلامی و تقلب رمز فتنه گران برای فتنه انگیزی بود.

 

امام جمعه دندی در ادامه با اشاره به رفتارهای مهربانانه نظام اسلامی با اکثریت جاهلان فتنه، گفت: در ایام فتنه، نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب بزرگوارانه در جذب حداکثری تلاش کردند و سعی داشتند تا کسی از قطار انقلاب پیاده نشود اما عده‌ای به اصرار خود، از نظام و انقلاب جدا شدند.

 

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه مردم را پیروز میادین بی بصیرتی خواص توصیف و تصریح کرد: در زمان بی بصیرتی خواص، مردم با بصیرت با حضور پرشکوه خود، بصیرت و ولایت پذیری را به نمایش گذاشته و فتنه گران را رسوا کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح مباحث شورایی کردن رهبری از سوی برخی خواص بی بصیرت، گفت: برخی با طرح این مباحث می‌خواهند قدرت و جایگاه ولایت فقیه را تضعیف کنند، ولی مردم با بصیرت، با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد صالح، ولایی و انقلابی اجاره نفوذ افراد ناصالح به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را نخواهد داد.

 

امام جمعه دندی در ادمه با اشاره به عدم پایبندی فتنه گران به اسلامیت و جمهوریت نظام تأکید کرد: کسانی که هرگونه فتنه ای را طراحی می‌کنند از اسلامیت دور بوده و اهل مساجد و منبر و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران نیستند؛ چرا که در پی طرح ریزی و طراحی فتنه جدید برای بر اندازی این نظام هستند اما بسیجیان و اهالی مسجد نباید این اجازه را به آنها بدهند. /949/202/ب2

ارسال نظرات