۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۰۸۹۸۱
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

مبارزه با بی بند و باری مطالبه مراجع از نیروی انتظامی است

خبرگزاری رسا ـ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مطالبه مراجع عظام تقلید از نیروی انتظامی برخورد و مبارزه با بی‌بندو‌باری و بی‌حجابی است.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه قم و توليت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امشب در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا با بیان اینکه خدمت تحت لوای مقام معظم رهبری افتخار بزرگی است، گفت: در تمام دوران‌های تاریخی و حتی در زمام حیات امامان خفقان زیادی وجود داشت اما بحمدالله در سایه ولایت فقیه و با گذشت زمان و در دوران غیبت حضرت ولی عصر(عج) شاهد آن هستیم که مردم نسبت به انجام تعهدات خود در عصر غیبت اهتمام می‌ورزند.

 

وی با بیان اینکه در رژیم‌های طاغوتی دستگا‌های نظامی و انتظامی از بدنه مردم نیستند، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد تعامل و همکاری مردم با این نیرو هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: مطالبه مراجع عظام تقلید از نیروی انتظامی برخورد و مبارزه با بی‌بندو‌باری و بی‌حجابی است.

 

وی بر تقویت قوای نظام تاکید کرد و گفت: نباید با انتقاد از قوای دیگر دل دشمن را شاد کنیم و تولیت حرم مطهر با داشتن تریبون نماز جمعه هیچ گاه انتقاد مخربی نسبت به مسئولان نداشته است‌./1323/د102/ج1

ارسال نظرات