۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۳۰۸۹۲۸
مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه:

نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی فرصت مناسبی برای آشنایی طلاب با آثار دینی و رسانه ای است

خبرگزاری رسا ـ عارفخانی با بیان این‌که در غرفه دفتر نمایندگی خراسان آثار پژوهشی سال‌های 92، 93 و 94 اداره کل پژوهش های اسلامی در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد، گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا طلاب جوان و خوش فکر حوزه علمیه از نزدیک با آثار دینی و رسانه ای آشنا شوند.
نمايشگاه

احمد عارفخانی مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که این دفتر از اعضای اصلی کمیته علمی و اطلاع رسانی نمایشگاه است اظهار کرد: با توجه به همکاری خوب، هماهنگی مناسب و اعتماد مسؤولان حوزه علمیه خراسان به این دفتر نمایندگی، هماهنگی برای پوشش خبری و برنامه ای این نمایشگاه در رسانه ملی از طریق این دفتر انجام می شود. 

 

مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه، با اشاره به اینکه در غرفه دفتر نمایندگی خراسان آثار پژوهشی سالهای 92، 93 و 94 اداره کل پژوهش های اسلامی در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد خاطر نشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا طلاب جوان و خوش فکر حوزه علمیه از نزدیک با آثار دینی و رسانه ای آشنا شوند.

 

وی افزود: همچنین آشنا کردن طلاب، روحانیان و علما با فعالیت های اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه دفتر نمایندگی خراسان، برگزاری نمایشگاه عکس علمای خراسان در حاشیه غرفه، تعامل با سایر موسسات حوزوی و برگزاری جلسات مشترک با این موسسات از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

 


یادآور می شود، هفتمین نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی مؤسسات، مراکز و مدارس حوزوی وابسته به حوزه علمیه خراسان عصر دیروز با سخنرانی آیت الله موسوی خلخالی، اساتید، فضلا و طلاب حوزه های علمیه افتتاح و تا 3 دی ماه از ساعت 9 صبح الی 19 عصر در محل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، دایر است./859/303/ب1

ارسال نظرات