۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۰۸۷۰۸

حضور شبکه‌های تلویزیونی و رسانه‌ها برای پوشش برنامه‌های نهم ربیع در جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از دعوت از گروه‌های مختلف رسانه‌ای برای انعکاس تجدید بیعت منتظران قیام در سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در وعده‌گاه منتظران خبر داد.
مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی‌زاده با بیان اینکه مدیریت روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران در سه حوزه مختلف برنامه‌هایش را برای مراسم سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه) انجام داده است، اظهار کرد: تقریبا 100 پرتابل در سطح شهر قم و چهار بیلبورد بزرگ اتوبانی برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های نهم ربیع الاول در مسجد مقدس جمکران استفاده شد و همچنین با همکاری شهرداری و حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) پرتابل‌های شهری نیز برای این امر اختصاص یافت.


وی ادامه داد: در بحث شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما هماهنگی‌هایی با شبکه‌های سحر آذری، الکوثر، هادی TV و ولایت بتوانند برنامه‌هایی در مسجد مقدس جمکران تولید و ضبط کنند که این اتفاق افتاد و قرار است در این ایام پخش شود.


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه در بحث اخبار و رسانه نیز ستاد خبری به صورت ویژه بعد از اربعین تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: نخستین نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های نهم ربیع الاول با حضور معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.


حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده تصریح کرد: برنامه‌های تلویزیونی ویژه این ایام با حمایت از تهیه کنندگان برنامه‌های مذهبی صدا و سیما از جمله برنامه‌‌های باران، عطر عاشقی، کوی محبت و یاد خدا به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران پخش می‌شود. همچنین از حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در روز نهم ربیع الاول حمایت خواهیم کرد.


وی یادآور شد: در تولید اخبار و گزارش‌های تصویری در طول سال به صورت گسترده کار کردیم که آمار آن قابل مقایسه با سال گذشته نیست و افزایش چشم‌گیری داشته است.


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران از تولید ویژه برنامه فیروزه برای سالروز آغاز امامت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) خبر داد و عنوان کرد: این برنامه در روز نهم ربیع الاول از تلویزیون شهری مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد که در آن به موضوعات مختلف مهدوی می‌پردازد و کارشناسانی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی در این ویژه برنامه صحبت می‌کنند.


حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده ادامه داد: چند گروه برای مستندسازی برنامه‌های نهم ربیع را در مسجد مقدس جمکران فعال کردیم که اقدام به ضبط و تولید مستندهای گزارشی خواهند کرد.


وی با بیان اینکه هماهنگی‌ها برای تولید و پوشش برنامه‌های مسجد مقدس جمکران و پخش برنامه‌های زنده از شبکه‌های سراسری انجام شده است، اظهار کرد: با تمام مراکز صدا و سیمای استان‌ها مکاتباتی انجام شده است و با معاونت سیما نیز برنامه‌های مفصلی طرح‌ریزی کردیم تا شبکه‌های سراسری برنامه‌های کارشناس‌محور و معارفیشان مثل کوی محبت، عطر عاشقی، باران و یاد خدا را در مسجد مقدس جمکران به روی آنتن ببرند.


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: تیزر برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در شب و روز نهم ربیع الاول تولید شد و با هماهنگی‌های انجام شده قرار است روزانه 9 مرتبه از شبکه‌های سراسری یک، دو و سه سیما و همچنین شبکه‌های رادیویی پخش شود.

 

حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده اجرای ویژه برنامه برای کودکان و نوجوانان را یکی از هماهنگی‌های به عمل آمده با سیمای استانی نور عنوان کرد و گفت: قرار است روز دوشنبه نهم ربیع الاول مجری برنامه رنگین‌کمان که ویژه کودکان است در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا کند و بعد از ضبط، برنامه از شبکه استانی قم پخش شود که همچنین در این برنامه یک خادم مسجد مقدس جمکران نیز حضور پیدا می‌کند.


مدیر روابط عمومی و بین‌الملل مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با صدا و سیمای مراکز استان‌ها هماهنگی‌ها انجام شد تا ویژه برنامه «رحمه‌ واسعه » نیز که توسط مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در روز نهم ربیع در 12 استان کشور اجرا خواهد شد پوشش دهند./1323/د102/ف2

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات