۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۳۰۸۵۲۹
به مناسبت نهم ربیع‌الأول صورت گرفت؛

انتشار پوسترهای «عهد سربازی» در سطح شهر و فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: پوسترهای «عهد سربازی» در طرح‌های ویژه منتشر شده است تا همه افراد جامعه به این مسأله توجه کنند که هر فردی در هر قشری می‌تواند سرباز امام زمان (عج) باشد.
مسجد مقدس جمکران

 به گزارش خبرگزاری رسا، رضا مصطفوی، مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: پوسترهای «عهد سربازی» به مناسبت هزار و 177 امین سالروز امامت امام عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) به همت مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران طراحی شده است.


مصطفوی گفت: هدف از طراحی پوسترهای «عهد سربازی» این است که همه اقشار جامعه از جمله جوانان و سالخوردگان، بازاریان، حوزویان، کودکان و ... به این مسأله توجه کنند که هر فردی در جامعه از هر قشری می‌تواند سرباز امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) باشد.


مدیر مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران افزود: پوسترهای «عهد سربازی» در طرح‌های ویژه و با درج شعار «من با امام زمان (عج) عهد سربازی می‌بندم» بر روی این پوسترها منتشر شده است.

 

وی در پایان یادآور شد: پوسترهای «عهد سربازی» در ایام 9 ربیع‌الاول در فضای مجازی و به صورت بیلبوردهایی در سطح شهر منتشر شده است./1323/د102/ف2

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات