۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۳۰۸۴۶۵
استاندار خراسان رضوی:

امکان برگزاری انتخابات الکترونیک در مشهد ضعیف است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی امکان انجام انتخابات الکترونیک در مشهد در این دوره از انتخابات را ضیف ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شرایط، امکان اجرایی شدن انتخابات الکترونیک در مشهد کم است اما برای انجام هر دو نوع انتخابات آمادگی داریم.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، پیش از ظهر امروز در فرمانداری ضمن بازدید از حوزه ثبت نام مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، ثبت نام 14 نفر برای مجلس خبرگان و 500 نفر برای مجلس شورای اسلامی را در سطح استان پیش بینی و اظهار کرد: با توجه به گمانه زنی ها و شرایط رقابتی ایجاد شده پیش بینی حضور پرشور در این انتخابات می شود.

 

 

وی با اشاره به زمینه سازی برای حضور طیف های سیاسی مختلف در انتخابات این دوره، گفت: تأکید دولت و مسؤولان عالی کشور بر ایجاد ظرفیت و زمینه سازی برای سلایق سیاسی مختلف بود تا مشارکت حداکثری در کاندیداتوری و انتخابات داشته باشیم.

 

 

رشیدیان به اقداماتی که برای مشارکت گروه های سیاسی صورت گرفته است، اشاره و اظهار کرد: پیگیری هایی را با هیأت نظارت در بحث تایید صلاحیت داشته و در جلسه و نشست هایی از گروه های سیاسی مجاز و قانونی دعوت به مشارکت شده است که اقبال عمومی صورت گیرد.

 

 

استاندار خراسان رضوی با بیان این که امکان انجام انتخابات الکترونیک در مشهد در این دوره از انتخابات اندک است، تصریح کرد: با توجه به این‌که شرایط امکان اجرایی شدن انتخابات الکترونیک در مشهد کم است اما برای انجام هر دو نوع انتخابات آمادگی داریم.

 

 

رضا منصوری، فرماندار مشهد نیز از از پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری ثبت نام مطلوب خبر داد و گفت: تلاش شده که شرایط لازم فراهم شود تا ثبت نام با روند مطلوب انجام شود.

 

 

وی به متقاضیان ثبت نام در مجلس شورای اسلامی و خبرگان، توصیه کرد: کسانی که قصد داوطلب شدن در این دوره از انتخابات را دارند از الان برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند تا در روزهای پایانی با تراکم جمعیت مواجه نشویم.

 

 

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم حضرت معصومه، حجت الاسلام محمد جواد سعیدی گلپایگانی استاد حوزه، حجت‌الاسلام محمد مشکینی امام جمعه اسبق نائین و بردسکن، حجت‌الاسلام حسن نوروزی، امام جمعه اسبق رباط کریم و طرقبه، حجت‌الاسلام سید حسن ضیایی، استاد حوزه و کارشناس طب سنتی، آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، حجت الاسلام محمد فردوسی پور، استاد دانشگاه و حجت الاسلام علی اصغر باغانی نماینده دوره اول و دوم مجلس شورای اسلامی تا پایان سومین روز ثبت نام مجلس خبرگان رهبری نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

 

 

لازم به ذکر است، ثبت نام داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر شروع و تا 2 دی ادامه دارد همچنین ثبت نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز و به مدت شش روز ادامه دارد./1310/202/ب1

ارسال نظرات