۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۳۰۸۴۲۸
صبح امروز؛

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز با حضور مسؤولان در کرمانشاه کار خود را آغاز کرد.
مسابقات قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز در مجتمع انتظار کرمانشاه آغاز شد.


حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی و سایر مسؤولان فرهنگی و قرآنی کشور از حاضران در این افتتاحیه بودند.


مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور 632 شرکت کننده در دو رده بانوان و آقایان برگزار می شود، محل برگزاری مسابقات قرآن بانوان در تالار بعثت و آقایان در تالار انتظار کرمانشاه است و نفرات برگزیده به مسابقات بین المللی قرآن کریم را ه می یابند.


در مراسم افتتاحیه یادی از شهیدان حسن دانش و محسن حاجی حسنی کارگر نفرات اول و دوم سی و هفتمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم که در فاجعه منا به شهادت رسیدند و شهیدان فواد مشعلی، حاج محمدسعید سعیدی زاده و امین باوی قاریان برگزیده گروه مدیحه سرایی باقر العلوم (ع) آبادان شد و با اهدای هدایایی از خانواده های آن ها دلجویی شده و از تندیس مهاجرا الی الله که به یاد قاریان شهید در پارک مهاجر کرمانشاه رونمایی شد.


گفتنی است 5 خادم حرم مطهر حضرت عباس (ع) نیز با حضور در این مراسم پرچم مبارک حرم قمر بنی هاشم (ع) را به خانواده قاریان شهید و مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اهدا کردند.


در پایان لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این مسابقات پنجم دی ماه برگزار می شود./857/203/ب1

ارسال نظرات