۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۰۸۳۹۷
امام جمعه رفسنجان:

یکی از سرمایه های عظیم ملت ایران حضور در حماسه انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان گفت: یکی از سرمایه های عظیم ملت ایران حضور در حماسه انتخابات است که باید با امنیت و آرامش در این حماسه سرنوشت‌ ساز شرکت کنند.
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضاني پور

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به خوبی نهادینه شده و به عنوان یک حماسه حسینی برای همه مردم تلقی شده است.


وی بیان کرد: انتخابات در واقع یک نوع دموکراسی در نظام مردم سالاری دینی را می رساند و اثبات می کند انتخابات ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت سالم برگزارمی شود، هم هیات های اجرایی و هم هیات نظارت وابسته به شورای نگهبان هستند و هیچ کدام نمی توانند با هم تبانی داشته باشند و ترکیب اعضای برگزار کننده در هرحوزه و محل اخذ رای به گونه ای ترکیب شده است که امکان تبانی وهم دست شدن غیر ممکن است و از طرفی دیانت، امانت داری وصداقت را در مجریان انتخابات می بینیم و مجریان انتخابات به آخرت توجه می کنند وبه خاطر دنیا آخرت خود را خراب نمی کنند.


حجت الاسلام رمضانی پور با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی انتخابات به خوبی برگزار شده و برگزار می شود، تصریح کرد: در گذشته شائبه تقلب را در اذهان مردم ایجاد کردند این امر کاملا هدفمند وبا یک طرح از پیش تعیین شده بود و از خارج از کشور و بیرون از مرزها هدایت می شد و افرادی بازی خورده بودند، که عظمت، عزت و اعتبار 40 میلیونی را زیر سوال بردند و متاسفانه این افراد تقوی، تدین و ایمان نداشتند.


امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: رای مردم حق الناس است، و مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران قوی هستند و شورای نگهبان نیز وظیفه پاسداری از حق الناس را بر عهده دارد که این امر مهم از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است و باید رعایت شود.


وی یادآور شد: رقابت های سالم، شور سیاسی و حماسه سیاسی مردم را در انتخابات پررنگ تر خواهد کرد و نباید انتظار داشت یک جناح در صحنه باشد و وقتی رقابت سالم باشد و مردم هم فریب به آنان وارد نشده باشد و تبلیغات بی جا نباشد مردم در انتخابات شرکت می کنند و یک مجلس قوی و کارآمد تشکیل می شود.


حجت الاسلام رمضانی پور اظهار کرد: نمایندگان باید با روحیه انقلابی وجهادی وبا اعتقاد راسخ و قلبی پا به عرصه بگذارند و ولایت مطلقه فقیه را قبول داشته باشند و نسبت به استکبار ستیزی ودشمن شناسی و نفوذ دشمنان بینا بصیر و آگاه باشند و ساده اندیش و سهل انگار نباشند.


امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: مردم نیز با مطالعه و آگاهی کامل کاندیدای شایسته را انتخاب کنند و هر فردی که می خواهد رای بدهد این امر یک حجت بین خود وخدای خود است و باید فردای قیامت جوابگو باشد و منتخبین نیز به رسم امانت باید بتوانند امانت به مردم و ولایت فقیه را به خوبی ادا کنند.


وی ابراز کرد: آن‌ چه در انتخابات مهم است عدالت بوده و عدالت در جامعه مایه نشاط و شادابی مردم است و یکی از سرمایه‌ های عظیم ملت ایران حضور در حماسه انتخابات است که باید با امنیت و آرامش در این حماسه سرنوشت‌ ساز شرکت کنند.


حجت الاسلام رمضانی پور عنوان کرد: امیدواریم انتخاباتی با شور و شعور مردم برگزار شود و اهداف شوم مستکبران و آمریکا به یاس و نابودی بیانجامد و از این رو مجریان انتخابات و کسانی که به این عرصه قدم گذاشته‌ اند باید عدالت داشته باشند و مردم هم فرد عادل را انتخاب کنند.


امام جمعه رفسنجان بیان کرد: از مسؤولان می خواهیم پای فتنه گران از استان قطع شود تا انتخاباتی سالم همراه با آرامش برگزار شود و کار رقابت سیاسی باید انجام شود ولی نباید پای فتنه گران در میان باشد چرا که آنها آشوبگرند و صلاح مملکت را نمی دانند./9709/302/ب3

ارسال نظرات