۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۳۰۸۲۰۷
نماینده ولی فقیه در سپاه سنقر:

مستکبران به دنبال عدالت ستیزی و اسلام ستیزی هستند/ در انتخابات پیش رو از حواشی پرهیز شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه سنقر گفت: در انتخابات پیش رو نباید اجازه بروز تفرقه در کشور را داد و باید از حواشی مختلف در این صحنه بزرگ سیاسی پرهیز شود.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام مسلم کماسی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سنقر، ظهر امروز با حضور در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه سنقر با برشماری ویژگی های طلاب نمونه و برجسته اظهار داشت: طلاب باید اهل مطالعه و علم باشند، طلاب نمونه باید از لحاظ اخلاقی و رفتاری نیز سرآمد باشند.


وی توجه به نماز را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: برپایی نماز اول وقت و جماعت، اهتمام به نماز شب، تهجد و شب زنده داری در طلاب موجب می شود تبلیغ دین بهتر و مفیدتر صورت گیرد و سخنان روحانیانی که به این امور تعهد دارند نافذتر و عمیق تر می شود.


حجت الاسلام کماسی یادآور شد: مطالعه تاریخ و داستان های قرآنی بسیار با اهمیت است زیرا موجب عبرت گیری و افزایش توجه به اعمال و مشاهده عاقبت زندگی افراد با گرایشات مختلف می شود.


نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سنقر عنوان داشت: مستکبران به دنبال ترویج اسلام ستیزی، دین ستیزی، تقدس زدایی و عدالت ستیزی در جهان هستند زیرا با گرایش افراد به سمت اسلام، آگاهی ها نسبت به اعمال شوم و ننگین مستکبران افزایش می یابد و جهانیان به طینت پلید آن ها پی می برند.


وی ابراز داشت: فساد در میان حکام و عدم آگاهی افراد جامعه دو عاملی هستند که موجب کنار رفتن افراد شایسته و خوب می شود، مردم در جامعه باید آگاهی و شناخت کافی از مسؤولان داشته و افراد شایسته را انتخاب کنند.


حجت الاسلام کماسی بیان داشت: دشمنان از راه های مختلف سعی در نفوذ در امور کشور دارند، نباید اجازه داد اقدامات دشمنان مؤثر واقع شود، نفوذ امروزه به اشکال مختلفی صورت می گیرد و افراد بسیاری تحت تأثیر ظاهرسازی ها و مظلوم نمایی های گرگ های مستکبر جهان قرار می گیرند غافل از اینکه خو و خصلت گرگ هیچ گاه تغییر نکرده و خوی درندگی آن ها پایان ناپذیر است.


نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان سنقر ادامه داد: باید نسبت به مسائل روز دنیا و کشور آگاهی خود را افزایش داد، بصیرت افزایی موجب آگاهی و ژرف اندیشی افراد می شود تا جایی که به احدی اجازه دخالت و نفوذ در امور کشور را نخواهند داد.


وی در پایان گفت: انتخابات مهم و تأثیرگذاری را در پیش رو داریم، نباید اجازه داد تفرقه به صحنه های سیاسی مهم کشور ورود پیدا کند، باید با بینش و بصیرت قوی افراد شایسته را برگزید و از حواشی دوری کرد./857/202/ب3

ارسال نظرات