۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۳۰۸۱۷۹
مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر:

دنیا در هراس نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در صحنه معادلات جهانی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به نقش آفرینی و قدرت روز افزون جمهوری اسلامی که در رأس آن رهبری قرار دارد، گفت: امروز دنیا در هراس نقش آفرینی جمهوری اسلامی در صحنه معادلات جهانی است.
همايش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، دکتر حسین ظریف منش، مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر، ظهر امروز، در همایش ملی سیره علوی که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد، گفت: سیره علوی نیاز جدی بشریت است.


وی با اشاره به دسیسه های گوناگون دشمنان اسلام در عرصه های مختلف به منظور از پای درآوردن نظام جمهوری اسلامی و اسلام، عنوان کرد: برگزاری این همایش ها ضرورت دارد تا به دنیا ثابت شود که دین از سیاست جدا نیست.


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر  با بیان این که وحدت حوزه و دانشگاه مهم ترین راهبرد برای ساخت قدرت دونی نظام بود، عنوان داشت: دنیا هم اکنون بر سر پیچی تاریخی قرار گرفته است و تغییرات امروز جهان، تغییراتی بزرگ و بنیادی است که استکبار را از آن گریزی نخواهد بود.


جمهوری اسلامی تلألو حامیت دینی است
ظریف منش با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی تلألو حاکمیت دینی است، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصل ولایت، مرکز جهان اسلام در مقابله با جهان استکباری است.


وی اهداف دشمن را دور کردن افکار مردم جهان از نسیم نور بخش اسلام ناب دانست و خاطرنشان کرد: امروز مراکز فرهنگی، اعتقادی در حوزه و دانشگاه ها، خط مقدم مقابله با استکبار هستند.


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر حمله به مقدسات اسلام، ترویج شبهات را از اقدامات جدی استکبار برای جلوگیری از صادر شدن فرهنگ دینی و اسلام ناب درجهان بیان کرد و گفت: تلاش دشمن نشانه قدرت آنان نیست.


وی با بیان این که دشمنان امروز دو حرکت پیچیده و به ظاهر خطرناک برای ضربه زدن به اسلام و معارف نور بخش الهی و اهل بیت(ع) را پیش گرفته اند، تصریح کرد: دشمن امروز در جهت دور کردن مردم از نسیم نور بخش قرآن که در جهان اسلام در حال گسترش است، به ترویج شبهات گوناگون روی آورده اند.


ظریف منش با اشاره به آموزش دادن گروه های تکفیری از سوی استکبار و مقابله با مسلمانان یادآور شد: افزون بر این حجم وسیعی از تبلیغات خود را در فضای مجازی و دانشگاه ها آغاز کرده است.


وی با اشاره به صحنه عملیاتی استکبار و کشتار مسلمانان در یمن، سوریه و نیجریه بیان کرد: یمن با صبر، عقلانیت سیاسی آسیبی ندیده است و سوریه همچنان پارجا است.


مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر در ادامه با بیان این که دنیا در هراس نقش آفرینی جمهوری اسلامی در صحنه معادلات جهانی است، افزود: امروز این حرکت و گسترش معارف اسلامی سبب شده است تا دنیای بشریت را روشن سازد.


وی با بیان این که برگزاری همایش سیره علوی و ترویج فضائل امام علی(ع) کاری ارزشمند و اثرگذار است، گفت: این اقدامی مؤثر در جهت تقویت بنیه فکری مسلمانان و حضور در صحنه و مقابله با دشمنان اسلام است./9459/202/ب1

ارسال نظرات