۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۳۰۸۰۹۸
معاون پژوهش موسسه آموزش عالی امام رضا:

مسلمانان عقل‌گرا و شیعیان در کشورهای مختلف تحت فشار هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شریعتمدار با اشاره به کشتار مظلومانه شیعیان در نیجریه، گفت: شیعیان و مسلمانان عقل گرا در کشورهای مختلف تحت فشار هستند و وظیفه ما امروز این است که ندای مظلومانه آنها را به گوش مردم جهان برسانیم.
شريعتمدار حجت السلام سيد محمد رضا شريعتمدار معاون آموزش مرکز آموزش عالي حوزوي امام رضا (ع)
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد رضا شریعتمدار، معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در پنجمین جشنواره انتخاب پژوهشگران برتر که در سالن اجتماعات مؤسسه امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: طلاب باید در طول دوره تحصیلی خود در یک موضوع سرمایه گذاری کنند.
 
وی با اشاره به برنامه‌های پژوهشی مؤسسه امام رضا(ع)، افزود: یکی از فعالیت‌های معاونت آموزش تشکیل هسته های پژوهشی است که طلاب می توانند در زمینه انتخاب موضوع، نوشتن تحقیق و کتاب با یکدیگر آزادانه همکاری کنند.
 
حجت الاسلام شریعتمدار، خاطرنشان کرد: جشنواره پژوهشگران امام رضا(ع) از دیگر فعالیت‌های معاونت پژوهش مؤسسه امام رضا(ع) است که اوایل سال1395 برگزار می شود؛ در آن  پژوهش‌ها و مقالات طلابی که در طول ترم تحصیلی انجام داده‌اند و یا درسایر مجلات و مراکزعلمی کار شده است، جمع آوری شده و از آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) با اشاره به مشکلات پایان‌نامه های طلاب در پایان ترم، گفت: دانش پژوهان باید برای پایان‌نامه‌های خود زودتر برنامه‌ریزی کنند، تا در آخر دوره تحصیلی خود با کمبود وقت مواجه نشوند.
 
وی اظهار داشت: شماره سوم مجله اسلام پژوهان که از مجموعه مقالات دانش پژهان مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)است،  چاپ شده است و شماره‌های چهارم و پنجم مجله آماده است و طی مراحلی به چاپ خواهد رسید و دانش پژوهان برای چاپ شماره 6 مجله همکاری کنند.
 
وی در پایان با اشاره به کشتار مظلومانه شیعیان در نیجریه، گفت: شیعیان و مسلمانان عقل‌گرا در کشورهای مختلف تحت فشار هستند و وظیفه ما امروز ندای مظلومانه آنها را به گوش مردم جهان برسانیم./1325/پ202/ف2
ارسال نظرات