۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۰۷۹۶۱
امام جمعه برازجان مطرح کرد؛

لزوم دفاع دولت ایران از شیعیان نیجریه و رهبر آنها/ نفش پر رنگ آل سعود در کشتار شیعیان نیجریه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه برازجان گقت: دولت جمهوری اسلامی به عنوان حامی مظلومان از هر طریق ممکن باید از این مردم مظلوم حمایت کند و ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه اقدامات لازم را در دفاع از شیعیان نیجریه و رهبر آنها انجام دهد.
حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان

حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، با محکوم کردن حوادث و اتفاقات اخیر نیجریه در کشتن شیعیان این کشور گفت: بار دیگر دست استبکار از آستین ارتش سلفی نیجریه بیرون و صدها نفر از مسلمانان انقلابی یمن را به شهادت رساند این اقدامات خشن و تروریستی با هیچ یک از قوانین انسانی و بین المللی مطابقت ندارد.

 

وی افزود: دولت نیجریه باید امنیت ملت خود را با هر آیین و مذهبی که هستند تامین کند و باید پاسخگو این اقدامات ضدانسانی باشد، مردمی که بدون هیچ گونه مزاحمتی احساسات خود را به اهل بیت(ع) ابراز می دارند، نباید اینگونه مورد تهاجم وحشیانه قرارگیرند.

 

امام جمعه برازجان اضافه کرد: دولت جمهوری اسلامی به عنوان حامی مظلومان از هر طریق ممکن باید از این مردم مظلوم حمایت کند و ضمن محکوم کردن این اعمال وحشیانه اقدامات لازم را در دفاع از شیعیان نیجریه و رهبر آنها انجام دهد.

 

حجت الاسلام مصلح بیان داشت: از آنجایی که آل سعود و ایادی آن در عراق، یمن و سوریه شکست مفتضحانه خوردند درصدد برآمدند با کشتار شیعیان نیجریه شکستها را اینگونه با کمک ایادی خود در ارتش نیجریه جبران کنند./833/303/ب3

ارسال نظرات