۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۳۰۷۸۶۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

برخی دنبال صدمه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر وحدت و همدلی مسؤولان نظام، گفت: امروز به‌صورت شاخص رمز ماندگاری ملت ایران تبعیت از رهبری است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امشب در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم پاسدار شهید عبدالرحیم فیروزآبادی که در مسجد جامع شهرستان نکا برگزار شد، رمز عزت و جاودانگی شهدا را قدم برداشتن در مسیر الهی و انتخاب راه حق دانست و بیان داشت: شهدا با قرار گرفتن در مسیر عزت، پایداری، حق و عظمت الهی توانستند این‌گونه در دنیا و آخرت سرافراز، ماندگار و جاودانه شوند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیوند و وابستگی به امام و شهدا ضامن حفظ و تداوم ارزش های انقلاب خواهد بود، ادامه داد: پیام حضور پرشور مردم در یادواره این است که راه امام، شهدا و رهبری را حفظ خواهیم کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: امروز برخی ها به دنبال صدمه زدن به جایگاه ولایت فقیه هستند که به لطف خداوند و حمایت ها و هوشیاری مردم جایگاه ولایت فقیه و رهبری در کشور هر روز بیشتر از گذشته عزت‌مندتر و سربلندتر خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که شهدا بهترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: باید میراث دار خون شهدا نه میراث خوار آنان باشیم و تلاش ما در این راستا بوده تا همواره در مسیر گرانقدر این بزرگواران حرکت کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حماسه ای که شهدا آفریدند قطعه طلایی و ماندگار تاریخ ایران شده است، تصریح کرد: آنچه امام شهدا از ما می خواهند این بوده که باید روی گام های مثبت و سیره ناب آنان قدم برداریم که سبب سعادت و عاقبت به خیری ما می شود.

 

وی افزود: ما این انقلاب را با خون بهای شهدای گرانقدر خود به بدست آورده ایم که با همه وجود در راستای حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشتند و همه باید از آن پاسداری کنیم که این امر مهم وظیفه ای اساسی است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حفظ میراث شهدا با محوریت ولایت فقیه امروز یک اصل اساسی است، خاطرنشان کرد: در نظام اسلامی حکومت برای مردم است نه بر مردم و خدمت به این مردم شهیدپرور و ولایی وظیفه مسؤولان است که باید در این راستا کوشا باشیم.

 

امام جمعه قائم شهر با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به برکت ولایت و امامت بوده است، بیان داشت: پس از انقلاب همواره دشمن به دنبال ایجاد مانع در برابر نظام اسلامی بود که خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت ملت بزرگ ایران به اهداف خود دست نیافت.

 

وی با اشاره به این که دشمنان، ولایت فقیه را مهم ترین عامل شکست نقشه های شوم خود می دانند، تصریح کرد: نظام سلطه در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران به زانو در آمده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود بر ضرورت وحدت حول محور ولایت در جامعه اسلامی تأکید کرد و با بیان این که مسؤولان باید در همه امور تابع محض ولایت فقیه باشند، ادامه داد: پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب یک تکلیف شرعی است.

 

وی با بیان این که دشمنان در سه دهه اخیر از هر فرصتی برای از بین بردن جایگاه ولایت فقیه در ایران اسلامی استفاده کردند، گفت: خوشبختانه و به لطف خداوند متعال، هوشیاری و بصیرت ملت ایران همه توطئه های خصمانه و شوم آنها در این خصوص خنثی کرد.

 

امام جمعه قائمشهر با تاکید بر این که ترویج فرهنگ مقاومت برگرفته از سیره اهل بیت معصومین(ع) است، گفت: ائمه اطهار(ع) در آن زمان نیز زیر بار قدرت های استکباری زمان نرفتند و باید بدانیم که سازش با استکبار به معنای ذلت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که انقلاب اسلامی به مردم کشور ما عزت و سربلندی داده است، گفت: در دورات ستمشاهی کسی جرات نمی کرد رودررو با مدیران گفت و گو کند ولی امروز مدیران در خدمت مردم هستند.

 

وی ولایتمداری را از شاخصه‌های بارز شهدا دانست و افزود: مدافعان حرم از این شاخصه مستثنا نیستند، درواقع مدافعان حرم باایمان، استقامت، بردباری در راه دفاع از حریم اهل‌بیت بین بنی‌هاشم و بنی امیه راه بنی‌هاشم و حق را با تبعیت از رهبری برگزیدند چراکه نشان دادند راه بنی‌هاشم از کربلا تا ظهور منجی عالم بشریت همچنان ادامه‌دار است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان دین به دنبال شکست مقاومت جوانان هستند تصریح کرد: در طی برهه‌های متعدد دشمن با رخنه در بین جوانان به دنبال این بود ملت مسلمان و پیروان مکتب اهل‌بیت(ع) را به سمت سازش با خویش بکشانند اما جوانان ما با تاسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند نه‌تنها دست از مقاومت نمی‌کشند بلکه با دست گرفتن جانشان در میدان‌های نبرد ثابت می‌کنند زیر بار ذلت سازش این ذلت عظیم با دشمنان اسلام نمی‌روند.

 

وی با اشاره به افزایش هجمه‌های ابرقدرت‌ها علیه کشورهای اسلامی بیان کرد: امروز ما باوجود هجمه‌های فراوانی از قبیل تهاجم فرهنگی، تهاجم سیاسی، راه‌اندازی جناح‌های سیاسی در درون کشور و هدف قرار دادن حریم اهل‌بیت نیازمند اشاعه فرهنگ شهید و شهادت در جامعه اسلامی‌مان هستیم تا در برابر هجمه‌های بسیار ضربتی ابرقدرت‌ها قد خم نکنیم.

  

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر وحدت و همدلی مسؤولان نظام افزود: هم‌اکنون باید با پیروی و تأسی از ولی‌فقیه زمان باید در مقابل دشمنان نظام ایستادگی کنند چراکه امروز به‌صورت شاخص رمز ماندگاری ملت ایران تبعیت از رهبری است همان‌طور که دیگر  دلیرمردان با اجرای این امر نشان دادند پشتیبان ولی‌فقیه زمان هستند./1317/پ202/ج

ارسال نظرات