۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۰۷۷۱۹

دوره آموزشی تبلیغ در فضای مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه‌ای از برگزاری دوره جامع آموزشی تبلیغ در فضای مجازی خبر داد.
دوره آموزشي تبليغ در فضاي مجازي

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای از برگزاری دوره جامع آموزشی تبلیغ در فضای مجازی خبر داد.

 

 متن این اطلاعیه بدین شرح است:

 

رهبر معظم انقلاب: باید با استفاده از استعدادهای جوان و با سیاستگذاری صحیح و بدون ازدست‌ دادن زمان به سمت خروج از حالت انفعال در فضای مجازی و حضور فعال و تولید محتوای اسلامی حرکت کنیم.‌  

 

در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌کند: دوره های آموزشی برای عموم طلاب دارای مدرک تحصیلی سطح یک به بالا است، دوره آموزشی مشتمل بر حداقل 36 جلسه است، شرط لازم برای تشکیل پرونده تبلیغ نوین در دفتر تبلیغات اسلامی، گذراندن موفق دوره یا احراز توانمندی مبلغ توسط ارزیابان اداره تبلیغ مجازی نسبت به آن دوره است.  

 

ارائه گواهینامه و تاییدیه شرکت در دوره، تقدیر از منتخبین دوره و اولویت جذب به عنوان مبلغ فضای مجازی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم مزایای شرکت در این دوره است.

 

  

اولویت بهره‌گیری در فعالیت‌های تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اولویت حمایت از طرح‌های و ایده های ارائه شده توسط مبلغان مجازی، تقدیر ویژه از منتخبین مبلغان مجازی شرکت کننده در دوره، ثبت نام برگزیدگان هر دوره در دوره ویژه تربیت مربی تبلیغ در فضای مجازی و اعزام آنها برای برگزاری دوره های آموزشی از مزایای اختصاصی این دوره است.

 

 مهلت ثبت نام  از  25 تا 30 آذر است، علاقه‌مندان برای ثبت نام این دوره اینجا را کلیک کنند./998/د102/ف

 

منبع: سایت بلاغ

ارسال نظرات