۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۳۰۷۴۹۵
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند افرادی متخصص و توانمند است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه مسؤولیت در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند فردی متخصص و توانمند است که دغدغه این کار را داشته باشد، گفت: افرادی هم که در این حوزه کار می‌کنند هم باید دارای انگیزه، حکمت و عقلانیت باشند.
حجت الاسلام عابديني
نماينده ولي فقيه در استان قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز در جلسه مجمع نمایندگان استان که با حضور استاندار قزوین برگزار شد، گفت: ممکن است شخصی در حوزه فردی انسان خوبی باشد اما در جمع نتواند وظیفه و تکلیف خود را به خوبی انجام دهد.

 

انسان برای ورود به حوزه کار جمعی نیازمند تقوا و تسلیم است

وی با اشاره به آیه 102 سوره مبارکه آل عمران گفت: براساس این آیه، انسان برای ورود به حوزه کار جمعی نیازمند تقوا و تسلیم است که پس از به دست آوردن آن، لیاقت و شایستگی ورود به این حوزه را پیدا خواهد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با اشاره به مشکلات اخیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: مشکلات این اداره مربوط به مدیران سابق نبوده بلکه این موضوع از ابتدای حضور مدیرکل کنونی به وجود آمده است.

 

مسؤولیت در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند فردی متخصص و توانمند است

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه مسؤولیت در بخش فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند فردی متخصص و توانمند است که دغدغه این کار را داشته باشد، ابراز کرد: افرادی هم که در این حوزه کار می‌کنند هم باید دارای انگیزه، حکمت و عقلانیت بوده و مسؤولان مربوط باید برای حل مشکلات این حوزه ورود جدی داشته باشند.

 

در ادامه این نشست، استاندار قزوین فریدون همتی خاطرنشان کرد: متاسفانه آب شرب و کشاورزی همه شهرهای استان از طریق آب چاه تامین می‌شود که این موضوع منجر به کاهش آب‌های زیرزمینی هم شده است.

 

وی با بیان اینکه انتقال آب سد طالقان به قزوین نیازمند هفت هزار میلیارد ریال اعتبار است، ادامه داد: کار تخصیص آب سد طالقان به قزوین پایان یافته و اجرای آن مشکلات آب قزوین و تعدادی از شهرها را برطرف می‌کند.

 

اجرای پروژه انتقال آب سد طالقان از توان دولت خارج است

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه اجرای پروژه انتقال آب سد طالقان از توان دولت خارج است، یادآور شد: در همین رابطه ما به دنبال اجرای این طرح با استفاده از توان بخش خصوصی هستیم و در این رابطه مذاکراتی با بانک شهر صورت گرفته است.

 

همتی در پایان اضافه کرد: در رابطه با اجرای سد نهب و بالاخانلو نیز با بانک شهر تفاهم نامه ای مبنی بر ارائه تسهیلات به میزان یک هزار و 40 میلیارد ریال به امضا رسیده و امیدواریم تا پایان سال آینده ضمن تکمیل این پروژه ها، شاهد رونق نوید بخشی در حوزه کشاورزی استان باشیم./873/202/ب1

ارسال نظرات