۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۳۰۷۴۰۳
رییس ستاد تخصصی مهدویت خبر داد؛

برگزاری جشن ولایت و بیعت با امام زمان در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کلباسی با اشاره به برنامه‌های ستاد تخصصی مهدویت به مناسبت 9 ربیع الاول، گفت: به مناسبت هزارو صدو هفتاد و هفتمین سالگرد ولایت امام زمان(ع) مراسمی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام کلباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی کلباسی، دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی، پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به فعالیت‌های ستاد مهدویت در ماه ربیع، اظهار داشت: مراسمی در شب 9 ربیع در جمکران برگزار می‌شود که با هماهنگی معاونت تبلیغ حوزه حدود هزار طلبه در جمکران حضور خواهند داشت و برنامه ای تحت عنوان بیعت با امام عصر(ع) برگزار خواهد شد.


وی افزود: این مراسم سبب جلب توجه بیشتر طلاب به موضوع غیبت امام زمان(عج) و بیعت و استحکام بیعت با ایشان خواهد بود و برنامه‌های متنوع دیگری هم در این مراسم برگزار می‌شود.


رییس ستاد تخصصی مهدویت با اشاره به فعالیت‌های ستاد هماهنگی فعالتهای مهدویت، ابراز داشت: چند هزار دانشجو در روز نهم ربیع در جمکران حضور پیدا خواهند کرد و مراسمی تحت عنوان بیعت با امام زمان(عج) برای دانشجویان انجام خواهد شد.


وی ادامه داد: مراسمی هم در بعد از ظهر نهم ربیع به مناسبت هزار و صد و هفتاد و هفتمین سالگرد به امامت رسیدن امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد که سرودی هم به همین مناسبت با مشارکت 1177نفر اجرا خواهد شد.


حجت الاسلام کلباسی با اشاره به فعالیت‌های اغواگرانه احمد الحسن که در عراق تبلیغات گسترده ای داشته و موکب‌های زیادی برپا کرده است و ادعای امام زمانی دارد، خاطرنشان کرد: این جریان با نفوذ در داخل کشور و حوزه های علمیه فعالیت داشته و ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدویت در مواقع لازم با فراخوانی که می‌دهد در رابطه با کسانی که ادعایی در رابطه با مهدویت دارند به بررسی می‌پردازد و در رابطه با مدعیان دروغین مهدویت مقالات و کتاب های زیادی هم نوشته شده است./843/پ202/ف

ارسال نظرات