۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۲۴۵
آیت الله ایمانی:

دستگاه دیپلماسی تمام توان خود را برای تبیین نامه رهبر معظم انقلاب بکار گیرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که نامه رهبر انقلاب در شرایطی نوشته شد که ضرورت فوق العاده ای داشت، گفت: اگر پاسخ هجمه ها علیه اسلام داده نمی شد اسلام هراسی جا می افتاد.
آيت الله ايماني

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی گفت: رهبر انقلاب در این نامه فرمودند که پس از حادثه تروریستی که در فرانسه اتفاق افتاد و اسلام هراسی در جامعه شکل گرفت و نوک پیکان به سوی اسلام هراسی رفت لازم دیدم که با جوانان غربی صحبت کنم.


وی افزود: رهبر انقلاب در این نامه فرمودند که به جوانان جامعه بشری امید دارند و تأکید کردند که جوانان می توانند لایه های ظاهری را برداشته و حقایق و واقعیت های موجود را پیدا کنند تا آن را معیار قضاوت خود قرار دهند نه لایه های ظاهری که دشمن آنها را طراحی و برنامه ریزی کرده است.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نامه رهبر انقلاب در شرایطی نوشته شد که ضرورت فوق العاده ای داشت، ادامه داد: اگر پاسخ هجمه ها علیه اسلام داده نمی شد اسلام هراسی جا می افتاد.


وی اظهار داشت: متأسفانه پس از جریان 11 سپتامبر اسلام هراسی ها شکل گرفت و دشمن توانست به همین بهانه کشورها و منطقه را به هم بریزد، دگرگونی منطقه خاورمیانه پس از حادثه 11 سپتامبر بود؛ رهبر انقلاب با نامه دوم خود از فضاسازی بیشتر علیه اسلام جلوگیری کردند تا دشمنان نتوانند بیش از این سوء استفاده کنند.


امام جمعه شیراز با بیان با اشاره به وظایف دستگاه دیپلماسی و سازمان های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در قبال نامه رهبر انقلاب، ابراز داشت: دستگاه دیپلماسی باید تمام توان خود را برای تبیین نامه رهبری خرج کند، باید توجه داشت که نامه رهبر انقلاب از روی دلسوزی بوده و تبیین واقعیات و حقایقی به شمار می شود که از اذهان جوانان دور مانده است.


وی عنوان کرد: اگر کشورهای جهان خیر و صلاح مردم خود را می خواهند باید این نامه را به آنها برسانند، اگر کشورها می خواهند در مسیر خیر حرکت کنند بهتر از این عنایت رهبر انقلاب که مسیر را به همگان نشان داده وجود ندارد.


آیت الله ایمانی خاطرنشان کرد: رؤسای جمهوری که برای شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز به ایران آمدند همه به اتفاق اعلام کردند که از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در گذشته و حال کمال استفاده را انجام داده و ایشان را به عنوان رهبری حکیم و فرزانه که دردها را خوب می شناسد و دوا را به موقع تجویز می کند معرفی کردند. /1323/ت302/ج

ارسال نظرات