۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۳۰۷۰۹۹

اقامه باشکوه نماز ظهر 28 صفر در قم

خبرگزاری رسا ـ دلدادگان رسول اعظم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) نماز ظهر 28 صفر را در حرم حضرت معصومه(س) و خیابان‌های منتهی به آن اقامه کردند.
نماز ظهر 28 صفر در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نماز جماعت ظهر 28 صفر در مکان‌هایی از جمله:مسجد اعظم، شبستان امام خمینی(ره)، صحن جامع فاطمی و خیابان های اطراف اقامه شد.


عزاداران که از سحرگاه روز 28 صفر در قالب دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی به سوگواری پرداخته بودند همزمان با پخش اذان دست از عزاداری کشیده و به اقامه نماز جماعت پرداختند.


نماز روز 28 صفر با هماهنگی، برنامه‌ریزی و جلسات توجیهی با مسئولین هیئات مذهبی با اجرای اذان به صورت حلقومی و توقف عزاداری هنگام اذان شکوه بیشتری گرفت.


یاوران نماز ستاد اقامه نماز استان قم به عنوان راهنمایان نماز نیز با حمایل های یک دست قبل از شروع اذان ظهر به آماده کردن مقدمات برگزاری نماز جماعت پرداختند.


علاوه بر حرم مطهر حضرت معصومه(س) و خیابان‌های اطراف، امامزادگان و بقاع متبرکه نیز میزبان سوگواران بوده و جمعی از سوگواران نیز در این اماکن مقدس به اقامه نماز ذر روز 28 صفر پرداختند.


مدیر ستاد اقامه نماز استان قم ازهمه دستگاه‌ها، نهاد‌های مردمی، مسئولین هیئات عزاداری، آستان مقدس فاطمه معصومه(س)، نیروی انتظامی و . . . که در برگزاری نماز جماعت همکاری شایسته داشته تشکر و قدردانی کرد./843/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم

ارسال نظرات