۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۳۰۷۰۵۰
رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس:

نامه رهبر انقلاب جلوی سوء استفاده دشمن از حادثه پاریس را گرفت/ ضرورت فعالیت نخبگان در زمینه شناساندن اسلام ناب به جهان

خبرگزاری رسا ـ رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر جوانان غربی شایسته است که جوانان ما در کشور، علما، نخبگان و فرهیختگان نیز در زمینه انتشار و اطلاع رسانی نامه رهبر معظم انقلاب درباره شناخت اسلام ناب محمدی و دشمنان آن، تلاش داشته باشند.
افتخاري لاله افتخاري نماينده مجلس شوراي اسلامي

لاله افتخاری رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، گفت: بر اساس آنچه رهبر معظم انقلاب در این نامه فرمودند اگر حقیقت اسلام ناب محمدی برای جهانیان روشن شود دیگر امثال گروه‌های تکفیری نمی‌توانند با ایجاد فضای غبارآلود درباره اسلام از موج نفرتی که نسبت به اسلام ایجاد می‌کنند به نفع خود استفاده کنند.

 

وی افزود: دشمنان اسلام همواره در حال فتنه‌افکنی بر علیه مسلمانان بوده و هستند و در این زمینه آنها را از هر دری برانی از در دیگر وارد می‌شوند تا فتنه و گرفتاری جدیدی بر علیه مسلمانان ایجاد کنند، مساله تروریستی پاریس نیز یکی از این وقایع است تا استکبار جهانی به نوعی بر مسلمانان فشار بیشتری وارد کند.

 

رییس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز باید حقیقت گروه‌های تکفیری نظیر داعش که به میران ذره‌ای انسانیت ندارند اما خود را نماینده مسلمان ها معرفی می‌کنند برای همه آشکار شود تا کسانی که بدون آگاهی فریب این گروه‌ها را می‌خورند بصیرت پیدا کرده و جذب این گروه‌ها نشوند.

 

افتخاری افزود: امیدواریم که نامه رهبر معظم انقلاب سبب شود تا جوانان غربی که فطرت برخی از آنها هنوز غبار نگرفته آگاه شده و دیگران را نیز نسبت به اسلام حقیقی آگاه نماید و از این رهگذر به نوعی فشار علیه مسلمانان در اقصی نقاط جهان کاسته شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزون بر جوانان غربی شایسته است که جوانان ما در کشور، علما، نخبگان و فرهیختگان نیز در زمینه انتشار و اطلاع رسانی نامه رهبر معظم انقلاب درباره شناخت اسلام ناب محمدی و دشمنان آن، تلاش داشته باشند./807/ت302/ج1

ارسال نظرات