۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱
کد خبر: ۳۰۶۹۹۴
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در حرم رضوی:

آمریکا از نماز با ولایت شیعه بر خود می لرزد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم در حرم رضوی با بیان این که نماز لشکر یزید با هرگونه منکری سازگار است ولی نماز حسین بن علی(ع) هر نوع فحشا و منکری در تضاد بود، گفت: آمریکا از نماز یزیدیان و سعودی ها ترسی ندارد اما از نماز با ولایتی که شیعه اقامه می کند، بر خود می لرزد و می ترسد.
حجت الاسلام والمسلمين سعيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه قم همزمان با شب رحلت نبی مکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: لشکر یزید همانند اصحاب و یاران امام حسین(ع) نماز بپا می داشتند اما نمازی که در لشکر یزید خوانده می شد با شراب واری، ربا خواری، با بی حجابی و بی عفتی، ظلم و جور مشکلی نداشت و با همه آن منکرات سازگار بود.

 

وی افزود: نمازی که با هر نوع فحشا و منکری در تضاد بود نماز حسین بن علی(ع) بود، نبی مکرم اسلام(ص) چنین نمازی را برای ما آورده است؛ نماز دشمن کش و ظلم ستیز، رهبرش امام معصوم است و نمازی نیست که با حکومت یزید سازگاری داشته باشد.

 

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) ادامه داد: نماز لشکر یزید باب طبع شیطان بود اما نمازی که شیطان از آن تنفر داشت نماز حسین بن علی(ع)، پیامبر اکرم(ص) و سایر معصومان بود و شیطان تلاش دارد این نماز که مورد قبول اسلام است، اقامه نشود.

 

وی تصریح کرد: در چنین نمازی جسم و جان طاهر است و اگر جسم و جان در نماز طهارت پیدا کرد نماز دشمن شکن می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بیان کرد: نمازی که در کشور عربستان سعودی که تکفیری و داعش پرور است، اقامه می شود نه تنها دشمن را به وحشت نمی اندازد بلکه اگر میلیون ها نفر اطراف کعبه چنین نماز بخوانند برای آمریکا مشکلی پیش نمی آید.

 

امام جمعه قم اظهار کرد: تازگی ها داعش به فکر خراب کردن خانه خدا افتاده است که چرا مسلمانان باید گرداگرد این مکان سنگی بچرخند، وقتی نماز پیغمبر(ص)، اهل بیت و قرآن نباشد نتیجه اش چنین است.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی شما در آن سرزمین چند رکعت نماز اقامه کنید زمانی که متوجه تفاوت مذهب شما شوند که با آنها هم مسیر نیستید مانع نماز خواندن شما می شوند، از نماز شما آمریکا بر خود می لرزد و می ترسد اما از نماز یزیدیان و سعودی ها ترسی ندارد زیرا نماز شما نماز با ولایت است./1308/پ203/ج

ارسال نظرات