۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۳۰۶۹۸۸
امام جمعه زرند:

کشورهای غربی درصدد خشن نشان دادن چهره اسلام ناب هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زرند به وجود آمدن گروه های تکفیری را ترس از غرب از رو آوردن بشریت به اسلام ناب دانست و گفت: کشورهای غربی با کمک عربستان با هدف اختلاف افکنی بین مسلمانان و خشن نشان دادن چهره اسلام قصد دارند از رو آوردن جهان به اسلام ناب جلوگیری کنند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی، امام جمعه زرند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، افزود: باید در زندگی، پیامبر بزرگ اسلام را الگو واسوه خود قرار داد وسعادت اخروی از آن کسی است که از پیامبر اطاعت کند.


وی با بیان این که آینده از آن اسلام ناب محمدی است، گفت: پیامبر اسلام مایه ی آرامش و رحمت و مهربانی برای جهانیان است وامروز جهان بشریت باید به اخلاق آن پیامبر رجوع کند.


حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به صفات رحمانی خداوند که بیانگر ذات الهی نسبت به تمام موجودات اشاره و بیان کرد: رحیم بودن خداوند که مهربانی ویژه الهی نسبت به خواص ومومنان است و رسول خدا مظهر کامل این دو صفت الهی به شمار می رود که با دلسوزی تمام برای نجات بشریت تلاش کرد.


امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: دین اسلام، دین مهربانی است و دنیای امروز آنچنان از اخلاق پیامبر فاصله گرفته که گروه های تکفیری به نام اسلام سر از تن مسلمانان جدا می کنند.


حجت الاسلام ابراهیمی به وجود آمدن گروه های تکفیری را ترس از غرب از رو آوردن بشریت به اسلام ناب دانست و اذعان کرد: کشورهای غربی با کمک عربستان با هدف اختلاف افکنی بین مسلمانان و خشن نشان دادن چهره اسلام قصد دارند از رو آوردن جهان به اسلام ناب جلوگیری نمایند.


وی ادامه داد: اما مقام معظم رهبری با هوشمندی به مانند پیامبران الهی نقش هدایتگری خود را بلافاصله پس از اقدامات تروریستی در فرانسه ایفا و بیان داشتند که درد مشترک ما و شما همین تروریست است و با خطاب قرار دادن جوانان نقشه دشمنان را خنثی کردند.


امام جمعه زرند یادآور شد: آینده جهان از آن اسلام ناب محمدی است که پایه های آن بر اساس مهربانی و رحمت بنا شده است./9709/302/ب2

ارسال نظرات