۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۰۶۹۷۲
حجت الاسلام شرفخانی:

تجمع لبیک یا رسول الله در 676 امامزاده برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، گفت: تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله همزمان با سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام در 676 امامزاده و بقعه متبرکه در سراسر کشور برگزار می شود.
حجت الاسلام احمد شرفخاني

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر اظهار داشت:در این مراسم که روز پنجشنبه 28 صفر بعد از نماز مغرب و عشا در 676 بقعه و امامزاده در سراسر کشور برگزار خواهد شد مردم ولایتمدار ، هیئات مذهبی و دوستداران اهل بیت(علیهم السلام) به سوگواری و عزاداری خواهند پرداخت.

 

وی گفت:در این مراسم ائمه جمعه استان و شهرستان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در مناقب خاندان آل محمد(ص) به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.

 

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در این راستا در روز 28 صفر در 650 بقعه مراسم زیارت از راه دورحضرت رسول (ص) و محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد .

 

همچنین در راستای بزرگداشت هفته وقف "ایستگاه همه واقف باشیم"در 416 بقعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی تاکید کرد:در بیش از 361 بقعه در سراسر کشور خیمه معرفت برپا خواهد شد و علاوه بر آن نماز جماعت زینت بخش این مراسم معنوی خواهد بود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به حضور دسته های عزاداری در تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله تصریح کرد: مراسم عطر افشانی ، غبار روبی و دعای کمیل نیز همزمان با روز 28 صفر در سراسر کشور برگزار خواهد شد./1325/د102/ف2

 

منبع: پایگاه خبری سازمان اوقاف

ارسال نظرات