۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۳۰۶۸۵۴
حجت‌الاسلام رسایی:

پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی راه مقابله با نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به این که جنبش دانشجویی به دلیل خصوصیات و روحیاتش بیشتر در معرض نفوذ قرار می گیرد، گفت: هر کجا مبارزه هست آنجا نفوذ نیز وجود دارد و هر مرکزی که نسبت آن با نسبت مبارزه و حق خواهی نزدیک تر باشد بیشتر در معرض تهاجم نفوذ خواهد بود و کسی می‌تواند در برابر آن ایستادگی کند که بر روی اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند باشد.
حجت الاسلام رسايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در کرسی آزاد اندیشی با عنوان خط مبارزه و نفوذ در دانشگاه از دیروز تا امروز، در اراک با بیان این که مستحکم ترین منصف‌ترین نقدهای وارد شده بر برجام از سوی مقام معظم رهبری بوده است، گفت: امروز همگان باید از مقام معظم رهبری پیروی کنیم تا به موفقیت برسیم و به نتیجه ارزشمند لغو تمامی تحریم ها دست یابیم.

 

مشکل نظام سلطه با ایران سلاح هسته‌ای نیست

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره از تیم مذاکرات هسته‌ای دفاع کرده اند، گفت: حمایت رهبر معظم انقلاب شامل محتوای مذاکرات نبوده است و ایشان داشتند که به این مذاکرات خوش‌بین نیستند و در قسمتی از سخنان خود فرموده‌اند که برجام متنی است پر از ابهام و ساختاری ضعیف که نتوانسته است از تحریم ها جلوگیری کند.

 

حجت‌الاسلام رسایی با بیان این که استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران از ساخت سلاح هسته‌ای خودداری می‌کند، گفت: در گزارش‌های آژانس هسته‌ای آمده که ایران تا سال 2003  در برخی تحقیقات خود سلاح هسته‌ای را دنبال می‌کرده که این موضوع با اصل ساختار کشور مطابقت ندارد.

 

سلاح هسته‌ای بهانه‌ای برای تحریم ایران از سوی دشمنان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استکبارستیزی ایرانیان سبب شده تا دشمن احساس خطر کند، خاطر نشان کرد: مشکل نظام سلطه با ایران سلاح هسته‌ای نیست و سلاح هسته‌ای بهانه‌ای برای تحریم ایران از سوی دشمنان است.

 

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر امور خارجه کشورمان همچون دروازه‌بانی است که دروازه‌اش به چهار قسمت تقسیم کرده است، اما تحریم‌ها یک قسمت از این دروازه است که وزیر امور خارجه این قسمت را محافظت می‌کند و این در حالی است که دشمن توان خود را بر سه قسمت دیگر معطوف کرده است.

 

معنای اصلاح طلبی و اصول گرایی در کشور مشخص نیست

حجت‌الاسلام رسایی اظهار داشت: امروز در کشور معنای اصلاح طلبی و اصول گرایی مشخص نیست و باید بدانیم جنگ حقیقی دعوا بین اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست، بلکه جنگ حقیقی بین فقر و غنی، اسلام محمدی و اسلام آمریکایی و اسلام سرمایه‌داری با اسلام دردمندان است.

 

پایبندی بر اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی راه مقابله با نفوذ دشمن

نماینده مردم تهران با اشاره به این که جنبش دانشجویی به خاطر تمام خصوصیات و روحیاتش بیشتر در معرض نفوذ قرار می گیرد، گفت: هر کجا مبارزه هست آنجا نفوذ نیز وجود دارد و هر مرکزی که نسبت آن با نسبت مبارزه و حق خواهی نزدیک تر باشد در معرض حداکثر تهاجم نفوذ خواهد بود و کسی می‌تواند در برابر آن ایستادگی کند که بر روی اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند باشد.

 

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این که نفوذ از کوچکترین روزنه‌ای می تواند وارد شود، گفت: امروزه شاهدیم بر اثر نفوذ دشمن بعضی از افرادی که از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتند همان جا مانده و از اقدام خود پشیمان شده‌اند که این موضوع نشان می‌دهد اگر مراقب نباشیم دشمن به داخل تشکل‌های دانشجویی نفوذ کرده و آسیب‌های جدی را وارد خواهد کرد./842/پ203/ج1

ارسال نظرات