۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۳۰۶۵۲۰
امام جمعه گناباد مطرح کرد؛

لزوم به چالش کشیده شدن رفتار سران غربی در مواجهه با تروریست‌ها

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به رفتار دوگانه غرب در مواجهه با تروریست ها، گفت: غرب رفتار دوگانه ای در خصوص گروه های تروریستی از جمله داعش به کار گرفته اند و با ادعای متناقص بیشتر از آن ها حمایت کرده اند بنابراین رهبر معظم انقلاب در این نامه خطاب به جوانان نوشتند که بیشتر کنجکاوی و دقت کنند و عملکرد مسؤولان خود را زیر سؤال ببرند.
لزوم به چالش کشیده شدن رفتار سران غربی در مواجهه با تروریست‌ها

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی گفت: رهبر معظم انقلاب در این نامه مردم و به ویژه نسل جوان را مخاطب قرار می دهد که روحیه حقیقت جو و کنجکاو داشته و وابستگی کمتری دارند.

 

وی افزود: با وجود ادعای آزادی بیان در غرب، سانسور خبری شدیدی وجود دارد و حقایق به گوش مردم نمی رسد.

 

حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به حمایت سران غرب از تروریست ها، اظهار کرد: سران غرب با حمایت سرمایه داران غربی که اغلب یهود و صیهونیست هستند، روی کار می آیند و مطابق با خواسته سرمایه داران عمل می کنند و از یک طرف باید پاسخگوی مرم خود باند و از طرفی در دام صیهونیست ها هستند بنابراین با وجود ازادی بیان از رسیدن حقایف به گوش مردم جلوگیری می کنند.

 

رفتار دوگانه غرب در مواجهه با تروریست ها

امام جمعه گناباد به حمایت و به وجود آوردن تروریست ها به وسیله غرب اشاره و خاطرنشان کرد: بحث تروریست هایی از قبیل داعش و سلفی ها را غرب راه اندازی کرد و از آن ها حمایت می کند.

 

وی با اشاره به رفتار دوگانه غرب در مواجهه با تروریست ها، تصریح کرد: غرب رفتار دوگانه ای در خصوص گروه های تروریستی از جمله داعش به کار گرفته اند و با ادعای متناقص بیشتر از ان ها حمایت کرده اند بنابراین رهبر معظم انقلاب در این نامه خطاب به جوانان نوشتند که بیشتر کنجکاوی و دقت کنند و عملکرد مسؤلان خود را زیر سؤال ببرند.

 

حجت الاسلام صادقی نسب در ادامه به ترویج اسلام هراسی رسانه های غربی اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این نامه از نسل جوان خواستند که تبلیغات رسانه هایشان را کورکورانه نپذیرند و اسلامی که آن ها معرفی می کنند با اسلام حقیقی متفاوت است.

 

امام جمعه گناباد افزود: مردم مسلمان ترور را در هر جایی از جهان چه در فرانسه، آمریکا و چه در عراق، لبنان و سوریه باشد، محکوم می کنند و این قتل ها و ترور ها در هیچ جای اسلام نیست و این اسلام آمریکایی است که قصد بیزاری مردم از اسلام و اسلام هراسی را دارند.

 

فرهنگ غرب قابل قبول برای کشورهای مسلمان نیست

وی با بیان این که فرهنگ غرب قابل قبول برای کشورهای مسلمان نیست، خاطرنشان کرد: غربیها با توجه به سکولاریسم و لیبرالیسم اعلانیه حقوق بشر را تنظیم کردند که هیچ مطابقتی با فرهنگ ادیان مثل اسلام مسیحیت و حتی یهودیت ضد صیهونیستی ندارد.

 

حجت الاسلام صادقی نصب افزود:غرب  افکار سکولاریسم را که هر ان چه به نفع دنیای آن ها مانند استعمار کشورهای ضعیف باشد را ترویج می کنند و آن را بر مردم جهان تحمیل می کنند که قابل پذیرش برای آن ها نیست./1310/302/ب3

 

ارسال نظرات