۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۳۰۶۵۰۵
زاکانی:

نامه رهبر انقلاب انفجار نور در دنیای تاریک غرب ایجاد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیان تأثیر گذاری نامه رهبر معظم انقلاب بر جوانان غربی گفت: مسیری که رهبر معظم انقلاب باز کردند روشنی و انفجار نوری در دنیای تاریکی است.
عليرضا زاکاني

علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در تحلیل خود از نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان غربی اظهار کرد: مسیری که رهبر معظم انقلاب باز کردند در واقع روشنی و انفجار نوری در دنیای تاریکی است برای اذهان جوانان غرب که توسط بنگاه های تبلیغاتی و فشارهای روحی و روانی و القائاتی که به آنان وارد می کنند به فکر و تأمل وادارد.

 

وی تشریح کرد: نامه رهبر انقلاب افق روشنی است تا جوانان غربی را به فکر و تأمل وادارد و آنها را در مسیر شناخت بهتر و به دور از القائات غلط قرار دهد و سؤالات جدی را در اذهان شان زنده کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقبالی که جوانان در غرب نسبت به دو نامه رهبر معظم انقلاب داشته اند، خاطر نشان کرد: این اقبال و توجه افق روشنی را فرا روی مان باز کرده تا این تعامل و ارتباط بتواند راهگشای تحول بنیادینی در غرب با مسلمانان و اسلام باشد.

 

حضور یکپارچه اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی
وی در ادامه به حضور اصولگرایان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه 94 اشاره و تبیین کرد: جلساتی برای اصولگرایان در حال برگزاری است تا طلیعه ای را باز کرده که ماحصل آن یکپارچگی و وحدت است.

 

زاکانی افزود: جریانات اصولگرا مصمم هستند تا سامانه های لازم را برای وحدت مهیا کنند و انتخابات مجلس مهم ترین وحدت در حوزه های انتخابیه است./861/ت303/ج

 

ارسال نظرات