۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۳۰۶۴۷۹
امام جمعه بندرعباس تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت دریا برای حل مشکلات

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقه در هرمزگان با انتقاد از این اینکه به اندازه کافی از ظرفیت دریا برای حل برخی مشکلات و معضلات استفاده نمی شود، گفت: با وجود داشتن آب روان، مشکلات را روان نمی کنیم.
آيت‌الله غلامعلي نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بندر عباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام ‌جمعه بندر عباس امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای معاونان شهرداری بندرعباس با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های شهر بندرعباس، گفت: باید از این ظرفیت های موجود در شهرستان بندرعباس به نحو احسن استفاده کرد.

 

وی در ادامه به وجود نعمت دریا در جنوب کشور اشاره داشت و افزود: با توجه به اهمیت‌های ملی استان هرمزگان و به ویژه شهر بندرعباس باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استفاده از تاکسی دریایی در شهر بندرعباس را یکی از کارهایی عنوان کرد که می‌تواند بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی ابراز داشت: با این امکان می‌توان در جذب گردشگر داخلی و خارجی همچنین ارائه خدمات بهتر به شهروندان اقدام تأثیرگذاری انجام داد.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به نقش مهم شهرداری ها در ارائه خدمات شهری و روستایی، بیان کرد: هم اکنون یکی از معضلات مهم در شهر بندرعباس به عنوان مرکز استان، معضل ترافیک بوده که مردم را با سختی مواجه کرده است.

 

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه می توان معضل ترافیک را با استفاده از ظرفیت دریا حل کرد، گفت: به عنوان مثال با راه اندازی تاکسی دریایی ضمن اشتغالزایی، می توان این معضل شهری را نیز حل کرد.

 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از این اینکه به اندازه کافی از ظرفیت دریا برای حل برخی مشکلات و معضلات استفاده نمی شود، اضافه کرد: با وجود داشتن آب روان، مشکلات را روان نمی کنیم، در حالی که باید با برنامه ریزی از ظرفیت های موجود بهترین استفاده را داشته باشیم.

 

در ادامه نیز شهردار بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر یک شرکت بزرگ مشاوره برای راه‌اندازی تاکسی دریایی مشغول فعالیت است.

 

وی تأکید کرد: این اقدام از سوی شهرداری بندرعباس در حال بررسی است./851/202/ب1

ارسال نظرات