۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۳۰۶۳۵۸
در مسجد اعظم قم؛

مراسم بزرگداشت غضنفر رکن آبادی برگزار می­ شود

خبرگزاری رسا ـ رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در قم از برگزاری مراسم بزرگداشت دیپلمات رکن آبادی در قم خبر داد و گفت: این مراسم در روز دوشنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می­شود.
رکن آبادي

به گزارش خبرگزاری رسا، حمید مکارم، رییس ستاد مراسم بزرگداشت دیپلمات بسیجی مرحوم دکتر رکن آبادی اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای رکن آبادی متولد شهر مقدس قم بوده و تربیت یافته در فضای معنوی و دینی قم است جمعی از دوستان و بستگان ایشان به همراه نهادها و دستگاه های دولتی تصمیم گرفتند مراسم یادبود باشکوهی در زادگاه او شهر مقدس قم برگزار نمایند.

 

 

وی افزود: این مراسم در روز دوشنبه 16/9/1394 پس از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد و نمایندگی وزارت امورخارجه به همراه بسیج مستضعفین، استانداری، شهرداری، سازمان حج و زیارت و سایر نهادهای استان در برگزاری آن مشارکت خواهند کرد.

 

 

رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در قم افزود : قطعا مردم متدین و قدرشناس استان قم با حضور یکپارچه خود در این مراسم از مقام و منزلت این مهاجر الی الله تجلیل خواهند کرد و موجبات خشنودی امام زمان و تسلی بازماندگان را فراهم خواهند آورد.

 

 

مکارم با اشاره به رفاقت 30ساله خود با این دیپلمات بسیجی اضافه کرد: ایشان در طول زندگی پر افتخار خود بارها چه در جبهه های جنگ تحمیلی و چه در صحنه مقاوت لبنان، تا مرز شهادت پیش رفت و نهایتا در مقدس ترین زمان و موقف یعنی در سرزمین وحی به فرجامی نیکو نایل آمد.

 

 

مکارم با تاکید بر ضرورت معرفی شخصیت اخلاقی و حرفه ای دکتر رکن آبادی به نسل جوان تصریح نمود : مرحوم رکن آبادی سفیر سابق کشورمان در لبنان، در عرصه دیپلماسی چنان عمل نمود که حقیقتا می توان او را الگویی مثال زدنی از خدمتگزاری خالصانه و مقتدرانه در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نسل آینده معرفی کرد./998/د102/ج1

منبع: روابط عمومی نمایندگی وزارت امور خارجه – قم

ارسال نظرات