۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۳۰۶۲۸۶
کامران در گفت و گو با رسا:

وزارت خارجه و دستگاه های فرهنگی نامه رهبر انقلاب را برای جوانان غربی تبیین کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که رسانه های غربی در قبال نامه رهبر معظم انقلاب خفقان گرفته اند، گفت: زمانیکه یک قاچاقچی در ایران اعدام می شود این رسانه ها به شلوغ کاری رسانه ای دست می زنند ولی در بازتاب نامه مقام معظم رهبری هیچ برنامه ای نداشتند.
حسن کامران دستجردي

حسن کامران در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا با اشاره به دومین نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی، با بیان ای نکه ایشان مرجع تقلیدی هستند که نسبت به جریانات جهان و جهان اسلام اقدامات به موقعی انجام می دهند، اظهار کرد: ما قائل به نظم جهانی هستیم و معتقدیم این نظم جهانی بدست امام زمان(عج) ایجاد خواهد شد و البته یک نظام جهانی هم از زمان هیتلر ایجاد شد و ادامه این نسل خبیث تا اوباما ادامه داشته که خروجی آن چپاول و غارت بیت المال مسلمین و انسان های با شرف خواهد بود.


وی ادامه داد: در این جریانات سیاسی جوانان معصومی هستند که شکار صاحبان ثروت و قدرت در جهان هستند و چون این انسان های معصوم پاک غرب که اسیر انحرافات دینی از قبیل داعش شده اند رهبر معظم انقلاب با استفاده از ادبیات جدید در باره خشونت با عنوان خشونت خاموش آن ها را مورد خطاب قرار داده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در نخستین نامه خود، انتخاب را به خود جوانان غربی واگذار کردند، بیان کرد: ایشان در نامه دوم خود راه را به طور واضح برای جوانان غربی روشن ساختند چون در اروپا و بویژه فرانسه مردم طعم تلخ جنایت انحرافات دینی از طریق داعش چشیدند.


وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب به اروپاییان مبنی بر تقویت گروه تروریستی داعش، افزود: نامه رهبر معظم انقلاب در مقطع کنونی بسیار به موقع و زیبا بود چون جوانان غربی فطرت شان آماده پذیرش مفاد این نامه بوده است.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز جوانان غربی تشنه دریافت حقیقت هستند، تصریح کرد: ما بارها در خبرها شاهد پیدایش خشونت در غرب هستیم و این که دانش آموزی با سلاح به سایر دانش آموزان شلیک می کند و این قساوت به واسطه قساوتی است که سردمداران آمریکایی و اروپایی برای ملت ها به ارث گذاشته شده است.


وی گفت: سردمداران اروپایی به راحتی برای یک مشت دلار و یا یک بشکه نفت در جهان اسلام کودکان و زنان مسلمان را قتل عام می کنند و رهبر معظم انقلاب در چنین فضایی که سردمداران غربی قصد دارند تا حقایق را به طور وارونه به جوانانی که جویای حقیقت هستند، خشونت خاموش را مطرح می کنند تا آنها خودشان راه خود را انتخاب کنند.


کامران با بیان این که رسانه های غربی در قبال نامه مقام معظم رهبری خفقان گرفته اند، اظهار کرد: زمانی که یک قاچاقچی در ایران اعدام می شود این رسانه ها به شلوغ کاری رسانه ای دست می زنند ولی در بازتاب نامه مقام معظم رهبری هیچ برنامه ای نداشتند.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزارت امور خارجه و دستگاه های فرهنگی ما در قبال این نامه به خوبی عمل نکردند، خاطرنشان کرد: دستگاه های دیپلماسی و فرهنگی ما وظیفه دارند مطالب مقام معظم رهبری را به گوش جوانان غربی برسانند.


وی با بیان ای نکه دستگاه های فرهنگی ما در مقابل فرهنگ لیبرال غربی باید تهاجمی عمل کنند، بیان کرد: متاسفانه دستگاه های فرهنگی و دیپلماسی ما به طور سنتی عمل می کنند و انسان هایی که در راس هستند این دانش را ندارند چون مدیریت ما باند بازی است و ای کاش انسان های با دانش را در راس قرار می دادند./858/ت302/ج

ارسال نظرات