۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۳۰۶۲۳۷
رمضانی:

راه نجات اقتصاد کشور وابسته نبودن به استکبار است

راه نجات اقتصاد کشور وابسته نبودن به استکبار است
خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی گفت: رهبر انقلاب و اقتصاددانان کشور راه برون رفت از معضل اقتصادی را عدم وابستگی به استکبار جهانی می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، اکبر رمضانی امشب در مسجد امام حسن عسکری با اشاره به اینکه بزرگ ترین مشکل کشور ما در دوران کنونی، مسأله اقتصاد است گفت: وقتی ما صحبت از اقتصاد می‌کنیم در مقابل آن فقر به ذهن انسان خطور می‌کند در حالی که معنای لغوی  اقتصاد میانه روی است.

 

وی در ادامه افزود: مردم اقتصاد را به معنای ثروت در نظر می‌گیرند در حالی‌که معنای جامع آن به معنای فراخی و گشودگی است.

 

این کارشناس دینی با بیان اینکه هدف آمریکا این است که ما در اقتصاد پیشرفت نکنیم ابراز کرد: هدف استکبار جهانی این است که اقتصاد جوامعی مانند ایران را که در حال رشد و جهانی شدن است متوقف کند و نگذارد کشور ایران مستقل شود.

 

رمضانی تصریح کرد: یکی از مواضعی که استقلال در آن نمود و ظهور دارد آن جایی است که جامعه از نظر اقتصادی مستقل باشد استکبار جهانی می‌خواهد به عنوان سرپرست و ولی مردم باشد و حال آنکه این سرپرستی، ولایت طاغوت و شیطان است.

 

راه نجات اقتصاد  کشور عدم وابستگی به استکبار

 

وی در پاسخ به این سوال که راه نجات اقتصاد کشور در چیست بیان کرد: رهبر معظم انقلاب و  اقتصاددانان کشور راه برون رفت از معضل اقتصادی را فقط یک چیز بیان کرده‌اند و آن عدم وابستگی به استکبار جهانی است، از این رو کسانی که وابسته به استکبار جهانی هستند هیچ گاه مستقل نخواهند شد.

 

رمضانی با بیان اینکه در کلام رهبر معظم انقلاب لفظ اقتصاد مقاومتی نمود و ظهور بالایی دارد تاکید کرد: راه برون رفت از لحاظ نظری مشخص است یعنی خود مردم باید به فکر خود باشند و کار کنند، چیزی که مانع عملی شدن این نظر است رفاه طلبی و راحت طلبی است آنجایی که رفاه نفوذ کند بیزاری مردم هم آشکار می‌شود و دیگر از تلاش خبری نخواهد بود.

 

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که بارها رهبر معظم انقلاب بیان می‌کند این است که مردم باید به تلاش و کوشش مستمر را سر لوحه کار خود قرار دهند مردم از رفتار رهبران و مسؤولان تبعیت می‌کنند از این رو اگر یک مسؤول کوشش خستگی ناپذیری در او دیده نشود آن کشور پیشرفت نخواهد کرد.

 

رمضانی ابراز کرد: راه اصلی پیشرفت کشور این است که باید خدمت گزاران مردم جهد و تلاش را در همه زمینه‌ها به کار گیرند به طور مسلم آن کشور پیشرفت چشم‌گیر خواهد داشت اگر مسؤولی این گونه بیندیشد که ما سرمایه داریم و می‌توانیم از سرمایه های خودمان استفاده کنیم این منطق همان چیزی است که سبب عقب ماندگی کشور و ذلیل شدن مردم می‌شود.

 

وی در پایان گفت: اقتصاد باید با تلاش و کوشش و پشتکار مردم و مسؤولان رشد کند در غیر این صورت تورم ایجاد خواهد شد و دولت هم باید عنوان الگوی مردمی، پشت کار خود را بالا ببرد./873/202/ب1

ارسال نظرات