۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۳۰۶۱۴۶

نشست مشترک معاون فرهنگی جمکران با مدیر تبلیغات حرم امام حسین

خبرگزاری رسا ـ در نشست مشترک معاون فرهنگی و رئیس بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران با مدیر تبلیغات حرم امام حسین(ع) راهکارهای تعامل و همکاری در موضوعات فرهنگی و پژوهشی بررسی شد.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا،حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی و سید مجید امامی رئیس بنیاد پژوهش و نشر مسجد مقدس جمکران در نشستی با استاد حیدر السلامی، مدیر تبلیغات حرم امام حسین(علیه السلام) به بررسی راه‌کارهای تعامل و همکاری فرهنگی و پژوهشی بین عتبه حسینی و مسجد مقدس جمکران پرداختند.


در این نشست که جمعی از مسئولین فرهنگی حرم امام حسین(علیه السلام) نیز در آن حضور داشتند، بر بهره‌مندی از تجارب فرهنگی دو مکان مقدس در حوزه خدمات فرهنگی و معرفتی به زائران تاکید شد.


همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت‌های هنری مسجد مقدس جمکران در این نشست بحث و تبادل نظر شد و در نخستین گام مقرر شد نمایشگاه نقاشی آسمان حسین(علیه السلام) در بین الحرمین برپا شود.


همکاری در حوزه فضای مجازی و سایت اطلاع‌رسانی، همکاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشترک و هماهنگی و معرفی هنرمندان متعهد ایرانی به مدیر تبلیغات حرم امام حسین(علیه السلام) برای نشر ومعرفی آثار هنری اسلامی به علاقمندان به اهل بیت(علیهم السلام) از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود./1323/د102/ف

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات