۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۵۶۸۵
نقوی حسینی در گفت وگو با رسا:

اتهام تندروی برای کنار گذاشتن نیروهای انقلابی و ارزشی است/ برخی شخصیت ها و جریانات در راستای پروژه دشمن نقش آفرینی می کنند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان این که بهترین اتهامی که دشمنان می توانند به نیروهای انقلابی به عنوان بنیان های مرصوص وارد کنند این است که به آن ها اتهام تندوری و افراطی بودن بزنند، گفت: حال که دشمن می خواهد پروژه نفوذ را دنبال کند ابتدا باید سنگرها و ستون های مقابل خود را از سر راه بردارد چون پروژه نفوذ به راحتی در کشور اجرایی نمی شود.
سيدحسين نقوي حسيني سخنگوي کميسيون امنيت ملي

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره پروژه نفوذ دشمن و تأکید ایشان مبنی بر این که همه باید طراحی و برنامه ریزی دشمن در این زمینه را باور کنند، گفت: نفوذ یکی از عرصه های مهم توطئه دشمن علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.


وی افزود: دشمنان پس از این که ملت را در عرصه نظامی، تحریم های اقتصادی و فشارهای سیاسی آزمودند و دیدند که ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود در همه این عرصه های پیروزمندانه خارج شدند، در حال دنبال کردن براندازی به شکل دیگری هستند.


نماینده مردم ورامین درمجلس شورای اسلامی با بیان این که شکل جدید براندازی از سوی دشمن نفوذ کردن است، اظهار داشت: دشمنان پروژه نفوذ را با این هدف گذاری دنبال می کنند که در حال حاضر که نمی تواند با انقلاب اسلامی مقابله کند در ارکان نظام همانند مجلس شورای اسلامی، دولت و قوای گوناگون نفوذ کرده و محتوای جمهوری اسلامی را تهی کنند.


وی هدف از نفوذ دشمنان را استحاله انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: دشمن درصدد است با نفوذ جمهوری اسلامی را از ایمان، اعتقادات و باورهایی که رمز ماندگاری انقلاب است تهی کند؛ بنابراین نفوذ پروژه جدی براندازان محسوب می شود.


نقوی حسینی با بیان این که متأسفانه برخی جریانات، گروه ها و شخصیت ها خود را به خواب زده اند و یا در راستای پروژه نفوذ درحال حرکت هستند، ابراز داشت: پروژه نفوذ یک واقعیت است، چه کسی است که امروز این واقعیت را تشخیص ندهد.


وی عنوان کرد: کسانی که خود را به تجاهل می زنند یا با سکوت از کنار موضوعات عبور می کنند یا به تمسخر مسأله نفوذ می پردازند یا درخواب غفلت هستند و یا این که در راستای پروژه نفوذ دشمن حرکت کرده و نقش آفرینی می کنند از این رو این برنامه آشکار دشمن را نمی پذیرند و سعی در عبور از آن را دارند.


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که« تخطئه بسیج و اتهام تندروی به نیروهای ارزشی تکمیل پروژه نفوذ است» خاطرنشان کرد: حال که دشمن می خواهد پروژه نفوذ را دنبال کند ابتدا باید سنگرها و ستون های مقابل خود را از سر راه بردارد چون پروژه نفوذ به راحتی در کشور اجرایی نمی شود.


وی اضافه کرد: سنگرها از صخره های مستحکم و بنیان مرصوص در برابر دشمنان قرار می گیرند، از این رو دشمنان درصدد هستند تا این سنگرها را از صحنه خارج کنند؛ دشمن نمی تواند به این سنگرهای مستحکم و انقلابی اتهام دست ناپاکی وارد کرده و آنها را متهم خیانت، بی تفاوتی و وابستگی کند.


نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بهترین اتهامی که دشمنان می توانند به این بنیان های مرصوص وارد کنند این است که به آنها اتهام تندوری و افراطی بودن بزنند، گفت: دشمنان این اتهام را وارد می کنند و می گویند باید جهانی عاری از افراطی گری داشته باشیم.


وی افزود: در رویداد اخیر شهرستان قرچک که بنده نماینده مردم شریف این منطقه هستم فتنه گران بازداشت شده و محکوم شده و زندانی رفته از وزارت کشور برای همایش مجوز می گیرند و زمانی که مردم انقلابی، ولایتمدار و خانواده های شهدا اعلام می کنند که فتنه خط قرمز نظام است فوری رسانه های زنجیره ای و وابسته با هماهنگی با رسانه های خارجی شروع به اتهام زدن به جوانان پاک، مؤمن و انقلابی می کنند و آنها را افراطی و تندور می نامند.


نقوی حسینی با بیان این که بی حرمتی در این ماجرا به حدی رسید که به جوانان انقلابی و ولایی تهمت داعش بازی زدند، ابراز داشت: این اتهام زنی ها با چه اهدافی صورت گرفت؟ مگر مردم حرفی جز ندای رهبرشان را مطرح می کنند، مگر مردم جز به دفاع از خط قرمز نظام برخاستند؛ مگر آنها حرفی جز حفظ ارزش های انقلاب مطرح کردند.


وی عنوان کرد: مردمی که تجمع کردند به هیچ عنوان با نشست برگزار شده کاری نداشتند و حتی هیچ کس تلنگری نزد بلکه بسیار آرام شعارهای خود را در اعتراض به حضور فتنه گران و نه برگزاری همایش اعلام کردند، اما پس از این تجمع ساده در رسانه ها و بی بی سی و دیگر رسانه های معاند که اخبار خود را از این گروه ها می گیرند چه خبر شد؟


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این رسانه ها با اتهام تندوری و افراطی گری به جوانان پاک و مؤمن حمله کردند، بنابراین اتهام افراطی و تندرو یکی از راه های برداشتن بنیان های مرصوص است که در برابر نفوذ ایستادگی می کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات