۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۵۴۳۰
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

برخی با انواع چماق ها سعی در تضعیف نیروهای ارزشی دارند/ اعتدال بهانه ای برای کنار زدن نیروهای انقلابی نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در خبرگان با بیان این که برخی به بهانه اعتدال و میانه روی درصدد هستند تا نیروهای ارزشی را از گردونه خارج کنند، گفت: طرفداران نفوذ دشمن یا کسانی که دشمن را دشمن نمی دانند و نفوذ را تمسخر می کنند نیروهای ارزشی و بسیجی را مزاحم خود می دانند.
آيت الله حيدري آيت الله حيدري

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار مجدد رهبر معظم انقلاب درباره پروژه نفوذ دشمن و تأکید ایشان بر ضرورت باور کردن این دسیسه دشمن، گفت: یکی از عواملی که سبب شده هنوز برخی این نقشه آشکار دشمن را باور نکنند و به تمسخر آن بپردازند ساده لوحی آنان است.


وی افزود: این افراد کسانی هستند که به راحتی فریب می خورند و مسائل را حمل بر صحت می کنند و متأسفانه دشمن را جدی نمی گیرند اما برخی دیگر از نظر فکری مشکل دارند و دشمنانی همچون آمریکا، اسرائیل و غرب را دشمن نمی دانند.


امام جمعه موقت اهواز با بیان این که این دسته معتقد هستند که ایران برای خود مشکل ایجاد کرده و دنیا کاری به کار او ندارد، اظهار داشت: این افراد به نوعی حالت غرب زدگی دارند و از نظر فکری وابسته به دنیای غرب هستند اگر چه در داخل ایران باشند و حتی صاحب منصب و مسؤولیت باشند.


وی ادامه داد: دسته دیگری از افراد مزدور و خود فروخته هستند و به نوعی جاسوس دشمن محسوب می شوند، دشمن در چنین افرادی نفوذ کرده است؛ از این رو این دسته مسأله نفوذ دشمن را تمسخر کرده و دشمن را بزک می کنند تا بدین وسیله مردم اغفال شوند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه افراد خودفروخته عالما و عامدا دشمن را بزک کرده و سعی در توهم جلوه دادن مسأله نفوذ دارند، ابراز داشت: در این دسته از افراد بحث ساده لوحی مطرح نیست بلکه فعالیت های آنان نشأت گرفته از خود فروختگی و جاسوسی نسبت به دشمن است.


وی عنوان کرد: کسانی که غرب زده هستند انحراف فکری داشته و غرب را خوب می دانند اما گروه سوم چه بسا غرب را خوب ندانند اما به سبب هواهای نفسانی خود را فروخته و برای گرفتن جیره و مواجب چنین کارهایی می کنند.


آیت الله حیدری با بیان این که رهبر انقلاب تخطئه بسیج و نیروهای ارزشی را تکمیل پروژه نفوذ دانستند، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج و افراد حزب اللهی افرادی با بصیرت و حساس بوده و از نظر فکری در نقطه مقابل غرب قرار دارند و در برابر نفوذ دشمن مقاومت و ایستادگی می کنند.


وی اضافه کرد: طرفداران نفوذ دشمن یا کسانی که دشمن را دشمن نمی دانند و نفوذ را تمسخر می کنند نیروهای ارزشی و بسیجی را مزاحم خود می دانند، برای این که این افراد نیروهای ارزشی را از سر راه خود بردارند با انواع تهمت ها و چماق ها سعی در تضعیف نیروهای بسیجی دارند.


امام جمعه موقت اهواز با بیان این که برخی به بهانه اعتدال و میانه روی درصدد هستند تا نیروهای ارزشی را از گردونه خارج کنند، گفت: متأسفانه با بهانه ها واهی نیروهای بسیجی و انقلابی را تندرو و افراطی می خوانند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات