۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۳۰۵۲۸۰
با حضور آیت‌الله سبحانی؛

دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران حوزه‌های علمیه خواهران در قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی آغاز به کار کرد.
حوزه‌هاي علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، صبح امروز با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران آغاز به کار کرد.

 

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان، معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به این‌که برنامه‌های این همایش با محوریت و شعار تربیت و تبلیغ مدار رسالت حوزه برگزار می شود، گفت: این اجلاس از سال 85 تا کنون برگزار شده است.

 

وی با بیان این‌که دوازدهمین اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از امروز هفتم آذرماه تا روز دوشنبه 9 آذرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد، افزود: در افتتاحیه این اجلاس حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید و در اختتامیه نیز آقای علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

 

معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور اجلاس را فرصت مناسبی برای بحث و تبادل نظرات و تجربیات در سطح کلان، انتقال آخرین تغییرات و خط مشی‌های ستاد به مدیران دانست و خاطرنشان کرد: اجلاس سراسری مدیران واحدهای آموزشی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران هر ساله با هدف بستر سازی ارتباط صمیمی، مستمر، هدفمند و تحکیم ارتباط میان مدیران و مسئولان مرکز، هماهنگی و تجمیع آرا، افکار و عقاید در ارتباط با اداره مدارس علمیه و تربیت طلبه، دستیابی به راهکارهای عملی جهت رفع معضلات و مشکلات پیش‌رو و انتقال آخرین تغییرات و خط مشی‌های ستاد به مدیران برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمیان در ادامه به تشریح کمیسیون‌های نه‌گانه پرداخت و تصریح کرد: اجلاس سراسری مدیران از 9 کمیسیون فرهنگی با عنوان آموزش و تربیت، آموزش و تبلیغ، پژوهش و تربیت، پژوهش و تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره، تبلیغ مجازی، تبلیغ مکتوب، مشاوره و تکنولوژی تبلیغ تشکیل شده است.

 

وی با ذکر این مطلب که هم اکنون 440 مدرسه علمیه خواهران از سطح دو تا چهار در کشور فعال هستند، گفت: از این تعداد، 62 مدرسه علمیه در سطح دو و 6 مدرسه علمیه نیز در سطح 4 فعالیت می کنند که در این همایش مدیران این مدارس حضور دارند.

 

معاون ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: همچنین در این گردهمایی 421 مدیر مدارس و 27 مدیر استانی، حضور مییابند که به بحث و تبادل نظر پیرامون چگونگی توسعه فعالیت های حوزه علمیه خواهران، خواهند پرداخت./907/پ202/ب2

ارسال نظرات