۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۵۲۲۴
در اراک؛

همایش بزرگ میقات حلقه های صالحین برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ میقات حلقه های صالحین بسیج شهرستان اراک روز جمعه همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج در مصلا بیت المقدس شهر اراک برگزار شد.
همايش بزرگ ميقات حلقه هاي صالحين در اراک برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، همایش بزرگ میقات حلقه های صالحین بسیج شهرستان اراک امروز جمعه همزمان با آخرین روز از هفته گرامیداشت بسیج در مصلا بیت المقدس شهر اراک برگزار شد.

 

آمادگی همیشگی بسیجیان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری

در این همایش بیش از چهار هزار بسیجی در قالب 200 گروه 22 نفری در مصلا بیت المقدس اراک به بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل فرهنگی، سیاسی و خواسته های مقام معظم رهبری پرداختند.


شرکت مستمر در نماز جمعه و هیات های مذهبی، توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان از طریق ماهواره و فضای مجازی، آمادگی همیشگی بسیجیان در لبیک به ندای مقام معظم رهبری و امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین مواردی بود که در این همایش، در مورد آنها بحث و گفت و گو شد.

 

ارائه مشاوره های رایگان در مسائل خانواده، تحصیل و ازدواج همچنین ویزیت رایگان برای عموم در مصلا بیت المقدس اراک، از دیگر برنامه های سپاه ناحیه این شهرستان در آخرین روز هفته بسیج بود.


تقویت روحیه همیاری و مقابله با تهاجم فرهنگی

فرمانده سپاه ناحیه اراک در این همایش گفت: ارتقای معرفت دین، بصیرت سیاسی و روحیه خدمتگزاری، توسعه فرهنگی و تفکر بسیجی و تقویت روحیه همیاری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مهم ترین هدف برگزاری این همایش است.


پاسدار محمدرضا رضایی افزود: نیروهای بسیج همواره در تلاش بوده اند فراتر از نگاه های جناحی، تنها در راستای مصالح و منافع ملی و پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند که موفقیت های چشمگیری نیز در این خصوص کسب کرده اند.


فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: آمادگی و تقوا مهم ترین خواسته مقام معظم رهبری از بسیجیان است که این قشر از جامعه باید تلاش کنند به این خواسته معظم له جامه عمل بپوشانند.

 

شایان ذکر است، 29 آبان تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است./842/203/ب1

ارسال نظرات