۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۰۵۱۸۴
آیت الله دری نجف آبادی:

نیروهای امنیتی راه های نفوذ دشمن را مسدود کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که بسیج و نیروهای امنیتی باید فرموده رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و راه های نفوذ دشمنان مسدود کنند، گفت: کشورهای منطقه باید با تقویت قوای نظامی خود در راستای خنثی سازی توطئه های آمریکا و اسراییل جنایتکار گام بردارند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که امروز شرایط امنیتی منطقه خاورمیانه بسیار نامناسب است، گفت: شرایط امنیتی منطقه خاورمیانه آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید به اوج برسد.

 

آمریکا و اسراییل در صدد تغییر شرایط منطقه خاورمیانه به نفع خود هستند

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به این که برنامه آمریکا و اسراییل جنایتکار تغییر شرایط منطقه خاورمیانه به نفع خود است، اظهار داشت: اکنون در این شرایط ناگوار آحاد ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را به بالاترین درجه ممکن برسانند و نقش آفرینی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این که کشورهای منطقه باید با تقویت قوای نظامی خود در راستای خنثی سازی توطئه های آمریکا و اسرائیل جنایتکار گام بردارند، گفت: کاملا مشهود است استکبار جهانی با استفاده ابزاری از گروهک های تکفیری از قبیل داعش، القاعده و جیش النصره و همچنین حمایت های مالی و تسلیحاتی از این گروهک ها و رژیم آل سعود برنامه و اهدافش نفوذ در منطقه خاورمیانه است.

 

جهان اسلام در رابطه با ترکیه و عربستان صعودی تصمیمات جدی اتخاذ کنند

امام جمعه اراک با بیان این که امروزجهان اسلام و کشورهای منطقه باید در مورد کشور ترکیه و عربستان صعودی تصمیمات جدی اتخاذ کنند گف  ترکیه و عربستان سعودی با بر هم ریختن نظم منطقه خاورمیانه از طریق مورد هدف قرار دادن هواپیمای روسی در زمان مبارزه این کشور با تروریسم و کشتار مردم بی دفاع یمن و حادثه خونین منا نشان دادند که از هم پیمانان اسرائیل و آمریکای جنایتکار هستند.

رزمایش الی بیت المقدس اقتدارنظام اسلامی را به جهانیان کشید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که رزمایش الی بیت المقدس با حضور بیش از 35 هزارنیروی بسیجی در استان قم برگزار شد، اقتدارنظام اسلامی را به جهانیان کشید گفت: رزمایش الی بیت المقدس، حضور مردمی و پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری در شرایط سخت را به نمایش گذاشت.

 

آیت الله دری نجف آبادی در رابطه با سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران بارها از کلمه نفوذ دشمن استفاده کرده است و این مهم نشان از بصیرت و درایت ایشان در شناسایی دشمنان انقلاب دارد.

نیروهای امنیتی راه های نفوذ دشمن را مسدود کنند

امام جمعه اراک با اشاره به این که مقام معظم رهبری فرمودند نباید تنها به نفوذ در مسائل سیاسی حساس باشیم بلکه نفوذ دشمن در مسائل اقتصادی، صنعتی، تولیدی و فرهنگی نیز در جای خود نگران کننده است، گفـت: امروز مردم، بسیج و نیروهای امنیتی باید فرموده رهبر معظم انقلاب را در دستور و سرلوحه کارهای خود قرار دهند و راه های نفوذ دشمنان مسدود کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: نیروی دریایی ارتش در اوج اقتدار در راستای دفاع از مرزهای آبی کشور در مقابله با تعدی احتمالی دشمنان به خوبی نقش آفرینی می کند و همچنین به سبب این که صادرات کشور از طریق دریا انجام می شود، تامین امنیت آب های کشور بسیار مهم محسوب می شود.

 

کربلا کعبه آمال آرزومندان و دلدادگان اهل بیت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که در سال‌های گذشته سرفصل جدیدی در جریان کربلا به وجود آمده است، اظهار داشت: امروز در جهان کربلا به قبله اهل معرفت تبدیل شده که نمونه بارز این امر را در حضور با شکوه زائران در اربعین سال گذشته به خوبی مشاهده کردیم.

 

آیت الله دری نجف آبادی  در ادامه با بیان این که  کربلا نقشه راه و یک استراتژی با عظمت به عنوان چراغ راه و هدایت است، خاطر نشان کرد: کربلا امروز به عنوان کعبه آمال آرزومندان و دلدادگان اهل بیت(ع) مطرح است./842/پ201/ج1

ارسال نظرات