۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۳۰۵۱۷۶
سردار نقدی:

جان کری در حین مذاکراه با ایران برنامه های براندازی نظام را دنبال می کرده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که جان‌کری در عین مذاکره و التماس به ایران شخصا بخشی از برنامه‌های براندازی نظام ایران را دنبال می‌کند، گفت: کری 34 برنامه براندازی با استفاده از رسانه و جاسوسی بر علیه ایران را برنامه‌ریزی کرده است؛ امروز سران آمریکا خود شخصا وارد عمل شده و از ایران جاسوسی می‌کنند و بسیاری از جاسوسان از جان‌کری برنامه خود را دریافت می‌کنند.
305171 305171 305171 305171 305171 305171 305171 سردار سرتيپ بسيجي "محمد رضا نقدي" رييس سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز جمعه 6 آذر به عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرری ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج بالاترین درجه ایمان است چرا که بالاترین درجه ایمان خدمت خالصانه به مردم برای رضای الهی است و بسیجیان اینگونه هستند.

 

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا امروز این بسیج است که در مقابل انواع فتنه‌ها و موج‌های ترور ایستادگی کرده و از کیان جمهوری اسلامی ایران مخلصانه دفاع کرده است.

 

آمریکا همواره به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هست

رییس سازمان بسیج مستضعفین، عنوان کرد: از سال 78 تا 88 آمریکا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فتنه‌گران در کشور ما دست به تهاجم فرهنگی و سیاسی زد تا نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند اما بسیج مانع این امر شد.

 

سردار نقدی با اشاره به اینکه در 9 دی با انقلاب دیگری که صورت گرفت توطئه‌گران برای همیشه دفع شدند، اظهار داشت: آمریکا به این علت که نتوانست از طریق فتنه به اهداف خود برسد به تحریم‌های اقتصادی روی آورد تا بتواند نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازد.

 

نفوذ راهبرد جدید آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی افزود: با وجود تحریم‌های سختی که علیه ملت ایران قرار داده شد مردم از اسلام یا نظام فاصله نگرفتند، آمریکا که در این بخش به هدف خود دست پیدا نکرده بود خط و مشی خود را تغییر داد و امروز می‌خواهد از راه نفوذ به اهداف خود برسد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه بیان داشت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب پول‌های ما را بلوکه کرد، درباره قراردادهایی که با ما بست تا امروز به هیچ کدام عمل نکرد حتی کودتا و دخالت‌های نظامی در جنگ تحمیلی بر علیه کشور ما داشت، با وجود این همه دشمنی امروز خوش‌بینی به آمریکا، باز کردن راه نفوذ آنها است.

 

فکر براندازی نظام هنگام مذاکره نشان از وقاحت آمریکا دارد

سردار نقدی اظهار داشت: استکبار جهانی که سردمدار آن آمریکا است از همان ابتدا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و است، وقاحت آمریکایی‌ها به حدی است که در یک نمونه کوچک آن جان‌کری در عین مذاکره و التماس به ایران شخصا بخشی از برنامه‌های براندازی نظام ایران را دنبال می‌کند وی 34 برنامه براندازی با استفاده از رسانه و جاسوسی بر علیه ایران را برنامه‌ریزی کرده است.

 

وی افزود: امروز سران آمریکا خود شخصا وارد عمل شده و از ایران جاسوسی می‌کنند و بسیاری از جاسوسان از جان‌کری برنامه خود را دریافت می‌کنند، این ساده لوحی است که اگر فکر کنیم آنان با ایران قصد دوستی دارند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، در ادامه گفت: هفته پیش قطعنامه‌‌ای تصویب کردند که خلاف صحبت آنان را نشان می‌دهد آنها ایران را به عنوان ضد قانون حقوق بشری معرفی کردند و نخستین کسانی که این قطعنامه را امضا کردند آمریکا و کانادا بودند.

 

سردار نقدی در پایان با تاکید بر ضرورت کسب بصیرت، خاطرنشان کرد: امروز باید با بصیرت، شناسایی دوست و دشمن جلوی نفوذ را گرفت شناخت منافع و مصالح دشمن می‌تواند سلاحی بر علیه آنها باشد./807/پ202/ج1

ارسال نظرات