۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۳۰۴۹۴۱
همزمان با هفته بسیج؛

نمایشگاه «پیروان ولایت» در مسجد مقدس جمکران برگزار شده است

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه «پیروان ولایت» با غرفه‌های متنوع از جمله غرفه پرده‌خوانی، تئاتر خیابانی نمایش بسیج و غرفه کودک در حال برگزاری است.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، ابراهیم صدوقی با اشاره گرامیداشت هفته بسیج (29 آبان الی 6 آذر) عنوان کرد: نمایشگاه هفته بسیج با عنوان «پیروان ولایت» به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران و با همکاری ناحیه بسیج امام حسین (ع) آغاز به کار کرد.



مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: نمایشگاه «پیروان ولایت» با رویکرد تبیین فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین جایگاه ولایت فقیه از روز سه شنبه (3 آذر) تا صبح روز جمعه (6 آذر) در صحن رسول اعظم مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.



صدوقی افزود: در این نمایشگاه، غرفه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، از جمله پرده‌خوانی در ارتباط با سیره شهداء و تبیین جایگاه ولایت فقیه برگزار می‌شود.



وی یادآور شد: نمایش بسیج از جمله غرفه‌های جذاب نمایشگاه «پیروان ولایت» است که توسط اعضای کانون بسیج هنرمندان و به صورت تئاتر خیابانی در صحن رسول اعظم مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.



مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران بیان کرد: غرفه عکس و غرفه کودک با موضوع «استکبارستیزی» از جمله غرفه‌های نمایشگاه «پیروان ولایت» است، همچنین غرفه نمایشگاه کتاب بسیج نیز از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که کتاب‌های سیره شهداء در آن ارائه می‌شود./1323/د101/ف2

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات