۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۳۰۴۷۷۲
آیت الله علوی گرگانی:

مردم در انتخابات اسفندماه به افراد کارآمد و ولایتمدار رأی دهند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به انتخابات پیش رو در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: در انتخابات نمایندگان مجالس دوستی‌ها و علاقه‌ها را کنار گذاشته شده و تنها به کارآمدی و شایستگی افراد توجه شود، گاهی ممکن است که با یک رأی سرنوشت یک کشور تغییر کند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حضرت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای کادر ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در اشاره به تشابهات صدر اسلام و انقلاب اسلامی گفت: پیامبر اکرم اساس اسلام را پایه‌ریزی کردند و استمرار و بقای آن را به عهده ولایت گذاشتند، همان گونه که امام خمینی (ره) پس از انقلاب، آبیاری و محافظت از این شجره طیبه را به رهبر معظم انقلاب سپردند.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: برای بارور شدن درخت سرسبز کنونی انقلاب اسلامی شهدای فراوانی فدا شده‌اند و زحمات زیادی کشیده شده است؛ امام خمینی (ره) با دستان مبارک خود و با کمک دوستان و مردم انقلابی خار و خاشاک را هرس کردند و امروز مراجع، علما، فرهنگیان، بسیجیان و عموم مردم لازم است تا رهبر معظم انقلاب را در آبادانی بیشتر انقلاب اسلامی کمک کنند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم تصریح کرد: همانگونه که امام خمینی (ره) با پشتیبانی و همایت مردمی توانست انقلاب را به ثمر برساند، رهبر معظم انقلاب در تداوم مسیر حضرت امام با پشتوانه مردمی مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند؛ لذا بر ما واجب است تا ایشان را در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی کمک و همراهی کنیم.
 
وی با اشاره به انتخابات پیش رو در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ابراز داشت: در انتخابات نمایندگان مجالس دوستی‌ها و علاقه‌ها را کنار بگذارید و تنها به کارآمدی و شایستگی افراد توجه کنید؛ گاهی ممکن است که با یک رأی سرنوشت یک کشور مشخص شود بنابراین شما احساس کنید که آن یک رأی برای شماست، پس در انتخاب نامزد خود دقت کامل را داشته باشید و از سخنان کارشناسان در این راستا بهره ببرید.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه «یا أیها الذین آمنوا علیکم أنفسکم لا یضرکم من ضل إذا اهتدیتم» خداوند متعال بر ما لازم دانسته است که امور خود را به بهترین شکل اداره کنیم و بدانیم که در صورتی که کار خود را درست انجام دهیم جامعه اصلاح خواهد شد؛ ما باید در صحنه‌های مختلف افراد شایسته را انتخاب کنیم تا وظیفه خود را در محدوده فعالیت خود درست انجام دهند و در نتیجه جامعه در مسیر درست قرار گیرد.
 
استاد برجسته حوزه علمیه قم در توصیه به اعضای کادر بسیج دانشجویی استان قم گفت: شما باید توجیه‌گر مردم باشید؛ بعضی از مردم معنای ولایت فقیه را نمی‌دانند؛ از این رو بسیجیان و افراد دلسوز باید معنای حقیقی ولایت فقیه را برای جامعه تبیین کنند.
 
وی ادامه داد: داشتن ولایت فقیه یعنی اینکه زمام امور جامعه را به دست فرد شایسته‌ای بدهیم که راهنمای ما باشد و در مقابل ما مطیع او بوده و همانگونه که از ابتدا وظیفه داشتیم تا از پیامبر تبعیت کنیم تابع ولایت باشیم تا جامعه اسلامی سرافراز و سربلند باشد.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی از بسیجیان خواست تا در انتخابات آینده هوشیار و بینا باشند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، از انقلاب اسلامی پاسداری کنند./836/پ202/ج1
ارسال نظرات