۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۳۰۴۷۳۹
آیت الله دری نجف آبادی:

پساتحریم باید تحول آفرینی اقتصاد کشور را تضمین کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی صبح امروز در دیدار با مدیران استان مرکزی، گفت: حضور پوتین در تهران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب نیز نشان دهنده جایگاه مستحکم، عظیم و باصلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دارد.
 آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه در استان مرکزي و امام جمعه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، صبح امروز چهارشنبه چهارم آذر ماه در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی که در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، گفت: موفقیت در برجام افتخاری بزرگ است که در تاریخ کشور ثبت شد.

 

پساتحریم باید تحول آفرینی اقتصاد کشور را تضمین کند

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: در شرایط پساتحریم باید تحول آفرینی اقتصادی کشور تضمین شود و باید با استفاده از انگیزه بالای آحاد مردم در سازندگی و رشد مفاد اقتصاد مقاومتی بهره مند شد.

 

وی با بیان این که برگزاری موفق اجلاس کشورهای تولید کننده گاز جهان در تهران، نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نباید اجازه داد که غربی ها از این اجلاس بهره برداری سوء کنند و به مشکلات کشور دامن بزنند.

 

تقویت فرصت های همدلی در مناسبات بین المللی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این که باید فرصت های همدلی در مناسبات بین المللی روز به روز تقویت شود، خاطر نشان کرد: دیدار سران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس با رهبر معظم انقلاب نکات و مطالب ارزنده ای را به همراه داشت.

 

امام جمعه اراک اظهار داشت: حضور پوتین در تهران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب نیز نشان دهنده جایگاه مستحکم، عظیم و باصلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان دارد

 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در سراسر جهان مناسبات دیپلماسی باید اولویت کشور تقویت ظرفیت های بین المللی باشد، خاطر نشان کرد: اگر پیوند ایران اسلامی با کشورها جهان مستحکم تر شود، ضریب موفقیت و اقتدار کشور در جهان بیشتر خواهد شد.

 

بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به این که امروز در ایران اسلامی 80 میلیون بسیجی وجود دارد، گفت: نیروهای بسیجی در جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی به عنوان حامیان همیشه در صحنه ایران اسلامی به حوبی نقش آفرینی کردند.

 

وی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگان به بسیجی بودن افتخار می کنند، گفت: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل است و با اخلاق ترین و متعهدترین نیروهای کشور زیر پرچم بسیج بوده اند.

 

شایان ذکر است، درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یک بار در بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار می شود./842/پ202/ج

 

ارسال نظرات