۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۳۰۴۴۶۵
امام جمعه بندرعباس:

مرز آمادگی های بسیج در تمامی عرصه ها باید در حد اعلا باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله نعیم آبادی با تأکید بر اینکه مرز آمادگی های بسیج در تمامی عرصه ها باید در حد اعلا باشد، گفت: ولیکن مرز این آمادگی ها درعرصه نظامی بایستی تا سرحد ایجاد ترس و رعب در دل های دشمنان اسلام و مسلمین باشد.
آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس شامگاه دوشنبه در جمع امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با اشاره به اینکه پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: بسیج نیروی مردمی و دفاعی است که برخلاف نیروهای نظامی سازمان یافته در همه جا حضور دارد.

 
 
وی در ادامه با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه اسلامی ایران بر اهمیت وجود این نهاد مردمی در ایران اسلامی تأکید کرد.
 
 
امام جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه جهان اسلام نیز برای نجات از مشکلات باید به دنبال تشکیل بسیج اسلامی باشد، تصریح کرد: زیرا با وجود بسیج، نفوذ دشمن در کشور غیر ممکن است.
 
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مرز آمادگی های بسیج در تمامی عرصه ها باید در حد اعلا باشد ولیکن درعرصه نظامی مرز این آمادگی ها بایستی تا سرحد ایجاد ترس و رعب در دل های دشمنان اسلام و مسلمین باشد.
 
 
آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: استفاده از اندیشه ها و جایگاه رفیع بسیج برای صدور بیش از پیش انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی انقلابی به سایر کشورها بسیار حائز اهمیت است.
 
 
وی، بسیج را یک نهاد الهی دانست که با ایجاد آن، زمینه کشف استعدادها و ظرفیت ها در ایران اسلامی به وجود آمده است.
 
 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نجات جهان اسلام را در رو آوردن به تفکر بسیج دانست و اذعان داشت: دشمن هر کجا گام بگذارد، ناکام می ماند، زیرا بسیج در همه جا و در تمامی عرصه ها نقش مهمی را ایفا می کند.

 

 

امام جمعه بندرعباس بسیج در کشور را نسخه‌ شفابخشی برای تمام اقشار و مشکلات احتمالی دانست که در مواقع ضروری به صحنه می‌آید.

 

 
نماینده مردم هرمزگان در خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز شاهد فعالیت بسیج در همه بخش ها از جمله سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده هستیم./851/202/ب2
ارسال نظرات