۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۰۴۳۱۰

انتشار ماهنامه پیام زن با طراحی جدید

خبرگزاری رسا ـ نخستین شماره ماهنامه پیام زن با ویراست و طراحی جدید از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی چاپ و روانه بازار شد.
پيام زن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین شماره ماهنامه پیام زن با ویراستی جدید از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و به مدیرمسؤولی محمد حسنی ویژه آبان‌ماه 1394 چاپ و روانه بازار شد.

 

نخستین شماره از دوره جدید ماهنامه پیام زن اکنون پیش رو است. پیام زن بنا دارد نشریه‌ای باشد با خاستگاهی فرهنگی و دینی، برای مخاطب زن و خانواده؛ در گرماگرم حضور مجله‌های رنگارنگ خانواده بر دکه‌های روزنامه‌فروشی، جای خالی نشریه‌ای که هم بنیان‌ها و پایه‌های فرهنگی و مذهبی خانواده‌های شریف ایرانی را مدنظر داشته باشد و هم با رویکردی حرفه‌ای در روزنامه‌نگاری بتواند طبع مخاطبان را آراسته سازد.

 

این شماره در شش فصل با عناوینی همچون مهمان ماه، پرونده، معنای زندگی، مشاوره، سبک زندگی و سرم قندی نمکی تهیه و تنظیم شده است.

 

در فصل اول این ماهنامه موضوعاتی همچون «تقویم»، «نگاه»،‌ «لوح خبر»، «خبر در خبر»، «روایت زندگی»، «سفر نور»، «ماه‌نوشت»، «داستان»، «آلبوم» و «زندگی ایده آل» و «مهمان ماه» به چشم می‌خورد.

 

«مادرها را اخراج نکنید»، «زندگیت دیر نشود بچه‌ام»، «سرگردانی بر سر دوراهی مادربودن یا شاغل بودن»، «در رؤیای مادرشدن»، «قوانین حمایتی مرخصی زایمان در ایران»، «کارفرمایان چه می گویند؟» و «گفت‌وگو با خانم دکتر مریم اردبیلی» از موضوعات مطرح شده در فصل دوم این ماهنامه است.

 

سومین فصل ماهنامه نیز که با عنوان معنای زندگی مزین شده است به بررسی موضوعاتی از قبیل «روضه: نجوای سه مادر عاشورایی»، «کیمیا: درس اخلاق استاد قرائتی»، «دریاکنار: حالا که سنم از بابا بیشتر شده»، «رهیافته: جاذبه‌های اسلام از منظر تازه‌مسلمان‌ها»، «بینش: عمر سفر کوتاه است»، «احکام: تفاوت احکام بانوان و آقایان» و «هجرت: از رم تا قم در حرکت و تلاطم» پرداخته است.

 

در فصل چهارم کتاب نیز با موضوعاتی همچون «کاشکی می‌دونستم»، «مشاور خانواده»، «پزشکی»، «داستان واقعی» و «پیشنهاد» آشنا می‌شویم و پنجمین بخش ماهنامه موضوعات «همسرداری»، «والدین ـ نوجوانان»، «والدین ـ نوزادان»، «با نی‌نی‌ها»، «پیشنهاد بازی»، «محرم و بچه‌ها»، «کلید»، «اقتصاد»، «کدبانوگری»، «آخر هفته» و «آشپزی» را مورد بررسی قرار داده است.

 

«احوالات صداق نساء»، «مهریه»،‌ «موضوع انشاء مهریه چیست»، «انواع مهریه»، «آینه خوشبختی» و «کمیک استریپ مهریه» از موضوعاتی هستند که در بخش پایانی این ماهنامه به چشم می‌خورند.

 

 نخستین شماره ماهنامه پیام زن با ویراستی جدید از سوی مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی و به مدیرمسؤولی محمد حسنی ویژه آبان‌ماه 1394 در 112 صفحه و به قیمت 3500 تومان منتشر شده است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت و اشتراک نشریه می‌توانند به نشانی قم، خیابان صفائیه، کوچه 21 انتهای فرعی اول سمت چپ، مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و یا با شماره تلفن 37733305 با پیش‌شماره 025 تماس حاصل کنند./907/پ202/س

ارسال نظرات