۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۳۰۴۲۱۲
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی مطرح کرد؛

نادیده گرفتن نفوذ توهم است/ گذر آمریکا از کودتای نظامی و سرمایه گذاری روی براندازی نرم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر این که احساس حقارت و خود کم بینی باید از جامعه از بین برود، گفت: اگر کرامت شخصیتی کسی آسیب ببیند مورد سوء استفاده هر شیطانی قرار می گیرد اما اگر کرامت شخصیت باشد آمریکا نمی تواند نفوذ کند.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني حجت الاسلام والمسلمين عابديني

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ، مسأله نفوذ را موضوعی واقعی دانست و گفت: در حال حاضر مشخص شده که آمریکا همانند سابق روی حمله نظامی به کشورها سرمایه گذاری نمی کند.


وی افزود: سبک قدیمی کودتای نظامی در دنیای امروز جواب نمی دهد، بهترین راهی که امروزه از سوی آمریکا و استکبار جهانی به صورت جدی پیگیری می شود مسأله نفوذ است؛ بنابراین نفوذ توهم نیست بلکه اگر نفوذ دیده نشود دچار توهم شده ایم.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این که نفوذ واقعیت دارد و آمریکا در این زمینه سرمایه گذاری کرده است، اظهار داشت: خود آمریکا و ایادی آنها به این مسأله اعتراف کردند، متأسفانه برخی با خودباختگی افراطی سببب رنجش جامعه و ایجاد فتنه می شوند که این مسأله نشان دهنده نفوذ دشمن است.


وی با اشاره به روزنه های نفوذ دشمن ادامه داد: آمریکا و متحدانش سعی دارند از طریق نفوذ در همه عرصه ها ورود پیدا کنند، گاهی برخی از این عرصه ها کمتر آسیب می بینند به عنوان مثال حوزه های علمیه و جامعه روحانیت از عرصه هایی است که نفوذ اثر کمتری در آن دارد و دشمنان چندان امیدی برای سرمایه گذاری در این عرصه ندارند البته ناامید نیز نیستند و در این زمینه تلاش می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با بیان این که در محیط هایی همانند دانشگاه ها نفوذ دشمن می تواند آسان تر باشد، ابراز داشت: اساتید برجسته، متقی و انقلابی در دانشگاه ها فراوان هستند اما کسانی که آمریکایی ها به دنبال شان هستند و آنان نیز برای آمریکا خوش رقصی می کنند، متأسفانه نشان داده شده که در فضاهای دانشگاهی وجود دارند.


وی عنوان کرد: نیرنگ ها و فتنه هایی که گاهی در دانشگاه های مشاهده می شود دلیل بر این معنا است که آنها به آمریکا چراغ سبز نشان می دهند و هم آمریکایی ها از طریق چنین اساتیدی طمع کرده اند تا جامعه دانشگاهی را هدف قرار داده و به آن ضربه بزنند.


نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر دشمن روی استاد دانشگاهی اثر گذار باشد در حقیقت روی جمعیت بسیار دانشجو اثرگذاشته است، راه مقابله با دسیسه های دشمن تقوا پیشه کردن است که به سبب آن انسان دارای آگاهی و بصیرت می شود.


وی اضافه کرد: احساس حقارت و خود کم بینی باید از جامعه از بین برود، اگر کرامت شخصیتی کسی آسیب ببیند مورد سوء استفاده هر شیطانی قرار می گیرد اما اگر کرامت شخصیت باشد آمریکا نمی تواند نفوذ کند؛ رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود فرمودند که اگر احساس حقارت باشد انسان تحت آموزه های فریبنده و شیطانی آمریکا قرار می گیرد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات