۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۰۴۱۱۳
استاد حوزه علمیه قزوین:

اهل‌بیت پیامبر، دارای وجه بزرگی در پیشگاه الهی‌ هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: اهل بیت پیامبر محبوبترین خلق خدا و دارای مقام ایمان، صبر، مبارزه و جهاد و شفیع ما برای رسیدن به حوائج بزرگ هستند، اهل بیت پیامبر بزرگ و کوچک دارای وجهه بزرگی در پیشگاه الهی‌ هستند.
حجت الاسلام محمدحسين نيک‌فال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام محمدحسین نیک‌فال استاد حوزه علمیه ظهر امروز در مسجد جامع کوهین با اشاره به مقام والای اهل بیت(ع)گفت: اهل بیت پیامبر محبوبترین خلق خدا و دارای مقام ایمان، صبر، مبارزه و جهاد و شفیع ما برای رسیدن به حوائج بزرگ هستند.

 

وی در ادامه افزود: اهل بیت پیامبر بزرگ و کوچک دارای وجه بزرگی در پیشگاه الهی‌اند.

 

اهل بیت پیامبر هر چه کوچکتر باشند مقامشان بالاتر است

این کارشناس دینی با بیان اینکه اهل بیت پیامبر هر چه کوچک‌تر باشند مقامشان بالاتر است ابراز کرد: چرا که در سن کوچکی به کمالات رسیده‌اند؛ حضرت رقیه چون سه سال داشت در تاریخ به آن پرداخته نشده است اما این مسئله دلیل انکار وی نیست.

 

وی در ادامه افزود: منکران حضرت رقیه یا مطالعه و پژوهش ندارند و یا عناد دارند و دلیل عنادورزی آنها نسبت به آن بزرگوار بصیرت وی است که باعث رسوایی یزید شد.

 

این استاد حوزه تصریح کرد: امروزه مردم ما دارای بصیرت هستند، از این رو دشمنان عناد می‌ورزند و ما وظیفه داریم هم چنان که رقیه(س) به مردم شام آگاهی بخشید، ما هم فرزندان خود در خصوص انقلاب و زیبایی‌های آن آگاهی و بیدار کنیم.

 

ملت ایران ابزار وحشت آمریکا

حجت الاسلام نیک‌فال اظهار کرد: امروز عزت ما، علم ما، پیشرفت ما، به جایی رسیده که وقتی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا تبلیغات انتخاباتی می‌کند سی‎وسه بار نام ایران را به زبان می‌آورد که همین مسأله بیانگر وحشت و هراس نسبت به ملت ایران است.

 

وی در پایان گفت: در حدود شصت کشور قدرتمند دنیا نظر ایران را محترم می‌شمارند و برای مذاکره با آن تلاش می‌کنند از این رو ما باید این عظمت را که بخش از زیبایی‌های انقلاب است را مدیون شهداء و امام شهدا بدانیم و برای فرزندانمان بیان کنیم./873/202/ب3

ارسال نظرات