۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۳۰۴۰۹۹
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

منکران مسأله نفوذ چشم روی واقعیت بسته اند/ تصور این که آمریکا به دنبال براندازی نیست کمال ساده لوحی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با بیان این که تصور این که آمریکا کاری به انقلاب ندارد و در پی از بین بردن آن نیست بسیار ساده لوحانه و ساده اندیشی است، گفت: کسانی که این مسأله آشکار را نمی پذیرند یا منافع خود را در دست استکبار می بینند و یا گرفتار دنیا و بازی های سیاسی هستند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره مسأله نفوذ، با بیان این که نفوذ توهم نیست، گفت: مسأله نفوذ یک واقعیت بسیار آشکار و روشن است.


وی افزود: کسی می تواند منکر مسأله نفوذ باشد که موضوع آمریکا و خصوصیات استکبار را نشناسند یا این که نخواهد واقعیت را ببیند، چگونه می توان با توجه به فعالیت های آشکار دشمن و با وجود خوی استکباری و جهانخواری آمریکا مسأله نفوذ را منکر شد.


امام جمعه شهرکرد با بیان این که آمریکا در هر کشوری که توانسته نفوذ پیدا کرده است، اظهار داشت: ردپای آمریکایی ها در بسیاری از کشورها دیده می شود حال چگونه می توان گفت که چنین کشور مستکبری در برابر انقلاب اسلامی که در دنیا قد علم کرده و منافع مستکبران را در خطر قرار داده دست به نفوذ و انجام دسیسه های گوناگون نمی زند.


وی ادامه داد: تصور این که آمریکا کاری به انقلاب ندارد و در پی از بین بردن آن نیست بسیار ساده لوحانه و ساده اندیشی است؛ نفوذ یک مسأله مشخص و واضح است؛ کسانی که این مسأله آشکار را نمی پذیرند یا منافع خود را در دست استکبار می بینند و تصور می کنند که بقای آنها در سایه مستکبران است یا این که شخص انکار کننده گرفتار دنیا و بازی های سیاسی است.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که دشمن از راه های گوناگون درصدد نفوذ در انقلاب است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمن از طریق نخبگان، مراکزعلمی و دانشگاهی، چهره های سیاسی، اقتصاد و فرهنگ وارد می شود، از دیگر کارهای دشمن مهره سازی و پرورش افراد در طول سالیان دراز است همانند رهبر داعشی ها که تحت پرورش آمریکایی ها امروز دست به جنایت های گوناگون می زند.


وی عنوان کرد: ابزار نفوذ بسیار است که هوشیاری زیادی را می طلبد، هرجایی که احتمال وجود ردپای آمریکایی ها داده می شود باید با وسواس و دقت لازم مسائل را بررسی کرد؛ امروزه به عنوان باز شدن فضای اقتصادی افراد خارجی بسیاری در کشور حضور پیدا می کنند که باید مراقب بود.


نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در تمامی موارد و برنامه ها باید دقت لازم وجود داشته باشد و نباید از هیچ مسأله ای به سادگی گذر کرد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات