۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۳۰۳۷۷۶
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز مطرح کرد؛

آمریکا عامل اصلی حملات تروریستی در پاریس/ شعار مرگ بر آمریکا به فراموشی سپرده نشود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که آمریکا عامل اصلی حملات تروریستی در پاریس است، گفت: امروز آمریکا اختلاف و هراس در جامعه بین‌المللی ایجاد کرده است و همچنین امروز همگان باید مراقب باشیم و از دشمن غفلت نکنیم و شعار مرگ بر آمریکا در هیچ زمانی نباید به فراموشی سپرده شود.
آيت الله سيد محمدمهدي حسيني همداني نماينده ولي فقيه در استان البرز

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان البرز،  حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرج بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیج مظهر اقتدار و اتحاد کشور محسوب می شود.

 

تشکیل بسیج مستضعفین از سوی معمار کبیر انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که تشکیل بسیج مستضعفین از سوی معمار کبیر انقلاب در پنجم آذر سال 1358 سبب آثار و برکات شده است، گفت: بسیج یعنی شجاعت و ایستادگی در برابر دشمنان و زورگویان و بسجیان به عنوان پشتوانه ای مستحکم در کشور مطرح هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به این که در ایران اسلامی بسیجیان در تمامی عرصه ها بی منت و با افتخار در راستای اهداف عالیه نظام و انقلاب نقش آفرینی کردند، گفت: بسیج تنها مربوط به این دوران نیست  و این مهم در این دوران بروز کرده است.

 

امام جمعه کرج با بیان این که بسیج یک تفکر و اندیشه ناب است، خاطر نشان کرد: امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیج سبب تولید و آبادانی و کارآفرینی و اشتغال شده است.

 

قانون حمایت از آمران به‌ معروف و ناهیان از منکر

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با بیان این که امر به ‌معروف و نهی از منکر وظیفه اصلی حکومت اسلامی است، اظهار داشت: امر به ‌معروف و نهی از منکر در حکومت‌های اسلامی باید نهادینه شود و همچنین حکومت های اسلامی باید در راستای اقامه نماز و توسعه زکات تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به این که قانون حمایت از آمران به ‌معروف و ناهیان از منکر به تصویب رسیده است، خاطرنشان کرد: این قانون پس از مخالفت دولت به شورای حل اختلاف ارجاع داده شد و پس از رفع ابهامات این قانون مصوب و به تائید مقام معظم رهبری رسید.

 

امام جمعه کرج با بیان این که معاون رییس‌جمهور مطرح کرده است که برخی از بندهای قانون حمایت از آمران به ‌معروف و ناهیان از منکر با قانون اساسی مغایرت دارد، اظهار داشت: اجراشدن قانون امر به ‌معروف و نهی از منکر وظیفه همه است و همچنین این قانون برای دولت لازم‌الاجرا است.

 

مراقب باشیم و از دشمن غفلت نکنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی با اشاره به این که امر به ‌معروف و نهی از منکر نجات دهنده جامعه خواهد داد، گفت: مسؤولان باید با اجرای قانون امربه‌معروف و نهی از منکر کشور را به توسعه ارزش‌های ناب اسلامی هدایت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این که آمریکا عامل اصلی حملات تروریستی در پاریس است، خاطر نشان کرد: امروز آمریکا اختلاف و هراس در جامعه بین‌المللی ایجاد کرده است و همچنین امروز همگان باید مراقب باشیم و از دشمن غفلت نکنیم و شعار مرگ بر آمریکا در هیچ زمانی نباید به فراموشی سپرده شود.

 

امام جمعه کرج در ادامه در رابطه با اهمیت تقوا در جامعه اسلامی گفت: افراد دارای مشخصه تقوا با مردم مهربان هستند و همچنین دید طلبکارانه به مردم ندارند./876/201/ب2

ارسال نظرات