۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۳۰۳۷۴۰
آیت الله دری نجف آبادی:

کشور با اسراف و ول خرجی آباد نمی‌شود/ نباید به بیگانگان و واردات وابستگی داشته باشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: ایران اسلامی نباید به بیگانگان و جهانیان وابستگی داشته باشد و باید واردات برای کشور عزیزمان بی معنی باشد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که امروز ایران اسلامی با قدرت دهان دشمن را خورد خواهد کرد، گفت: ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه در مقابل توطئه های دشمنان و در برابر داعش، اسرائیل با قدرت ایستادگی خواهد کرد.

 

ایران اسلامی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کند

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ملت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی در مقابل آل سعود و جنایت کاران منطقه مانند کوه سر به فلک کشیده ایستاده است و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را خنثی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که بسیج به لباس، عنوان و کارت بسیجی اختصاص ندارد، گفت: امروز در جمهوری اسلامی ایران 80 میلیون بسیجی وجود دارد در کشور عزیزمان همه و همه بسیجی هستند و به بسیجی بودن خود افتخار می کنند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که امروز بسیج یک فرهنگ بزرگ و هویتی ارزشمند است، خاطر نشان کرد: بسیج آمادگی صد در صد اعتقادی اخلاقی، فردی و عملی و اجتماعی برای خدمت و برای پیشبرد آرمان های امام خمینی و مقام معظم رهبری است.

 

کشور با اسراف و ول خرجی ها آباد نخواهند شد

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که کشور با کار، تولید و آبادانی و فداکاری آباد می شود گفت: هیچ کشوری با ریخت و پاش و با اسراف و ول خرجی ها آباد نخواهد شد و با همت های بلند می توان کشور به آبادانی رساند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران کشور امام زمان(عج) است، گفت: امروز کشورهای جهان به ایران اسلامی چشم دوخته اند و آبروی جمهوری اسلامی ایران آبروی اسلام است و آبروی امام عصر و امیرالمومنین است.

 

ایران اسلامی نباید به بیگانگان وابستگی داشته باشد

امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: ایران اسلامی نباید به بیگانگان و جهانیان وابستگی داشته باشد و باید واردات برای کشور عزیزمان بی معنی باشد.

 

آیت الله دری نجف آبادی به خود اکتفایی اقتصادی تأکید و خاطر نشان کرد: ما دلمان را به این موضوع خوش نمی کنیم که امریکایی ها تحریم ها را قطع بکنند و قطع نکنند و ملت شریف ایران اسلامی باید با همت و تلاش و پشتکار و برنامه های منسجم چرخ های اقتصادی را فعال کند.

 

انتقاد به تصمیم گیری دولت در مسائل خودروسازان

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد به تصمیم گیری دولت در مسائل خودروسازان گفت: دولت ایران اسلامی باید در تصمیم گیری های خود خیلی حکیمانه برخورد کند و گاهی بعضی از تصمیمات همچون یک قرص مسکن و لحظه ای می ماند.

 

امام جمعه اراک بیان کرد: جریان اخیر خودرو جریان خردمندانه و دائمی نمی تواند باشد و به جای جریان خودرو در کشور در کارهای بهتری نظیر عمران، آبادانی، اشتغال و وام های قرض الحسنه و ازدواج باید سرمایه گذاری کرد.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه گفت: خودرو سازان هزینه های خود را کاهش دهند همچنین باید قدرت رقابت داشته باشند و کالاهای با کیفیت خود را در بازارهای جهانی صادر کنند./842/201/ب1

ارسال نظرات