۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۳۰۳۴۶۵
مدیر حوزه علمیه امام مهدی کرمان:

معرفی سیره عملی امام حسین در پیاده‎روی اربعین از پیامدهای این تجمع بزرگ محسوب می‎شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام مهدی(ع) کرمان با اشاره به این که معرفی کردن امام حسین(ع) در روز اربعین یکی از پیامد های این تجمع بزرگ محسوب می شود، گفت: جوانانی که خود را زائر امام حسین(ع) می دانند سعی کنند که فضای معنوی را با شوخی های خود ازبین نبرند.
حجت الاسلام حسين افاضاتي

حجت الاسلام حسین افاضاتی مدیر حوزه علمیه امام مهدی(ع) کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: تجمع بزرگ مردم در اربعین پیامدهای مثبتی را به دنبال دارد.

 

وی افزود: معرفی کردن امام حسین(ع) در روز اربعین یکی از پیامدهای این تجمع بزرگ محسوب می شود زیرا همه مردم به عشق امام حسین(ع) در این پیاده روی شرکت می کنند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به این که پیاده روی مردم در روز اربعین از کارهای فرهنگی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: مبلغین می توانند در موکب ها به سوالات مردم در زمینه های مختلف جواب گوی مردم باشند.

 

وی یادآور شد: مردم بدانند که پیاده روی در راه امام حسین(ع) زمانی فایده دارد که به قرآن و احادیث عمل کنند و اهداف امام حسین(ع) را بشناسند و در زندگی خود این اهداف را عملی کنند.

 

مدیر حوزه علمیه امام مهدی(ع) کرمان با بیان حدیثی از امام صادق(ع) ابراز داشت: کسانی که با پای پیاده در این پیاده روی شرکت می کنند، بدانند که برای هر قدمی که بر میدارند یک حسنه برای آن ها نوشته می شود.

 

وی اظهار داشت: جوانانی که خود را زائر امام حسین(ع) می دانند سعی کنند که فضای معنوی را با شوخی های خود ازبین نبرند./9707/303/ب3

ارسال نظرات