۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۰۳۴۵۹
در شهرک مهدیه قم؛

سالن تیراندازی شهید ردانی پور افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر شهرک مهدیه قم در افتتاح سالن تیراندازی این شهرک گفت: سالن تیراندازی به نام روحانی شهید ردانی پور نامگذاری شده است که وی به عنوان تک تیرانداز و جانشین فرماندهی لشکر امام حسین(ع) در جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
افتتاح سالن تيراندازي ويژه طلاب در شهرک مهديه افتتاح سالن تيراندازي ويژه طلاب در شهرک مهديه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام فخرالدین اسماعیلی، مدیر شهرک مهدیه قم، عصر امروز در افتتاحیه سالن تیر اندازی شهید ردانی پور که در سالن شهدای روحانیت شهرک مهدیه قم برگزار شد، با بیان اجمالی از فعالیت‌های ورزشی شهرک مهدیه خاطرنشان کرد: مجموعه شهرک مهدیه دارای چند مجتمع ورزشی است؛ از جمله مجموعه شهدای روحانیت که از لحاظ کیفیت یکی ار ممتازترین سالن‌های ورزشی قم است که از همه جهت مورد تأیید است و سالن باستانی و چمن مصنوعی دارد.


وی این سالن ورزشی را ویژه طلاب خواند و افزود: من معتقدم که یک انسان اهل علم،‌ برای خودش و خانواده‌اش باید برنامه ورزش و تفریح سالم را فراهم کند و در همه ابعاد در جامعه اسوه باشد.


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به استقبال طلاب از برنامه‌های آمادگی جسمانی از جمله ورزش صبحگاهی، تصریح کرد: از ابتدای امسال سه دوره مسابقات ورزشی برای فرزندان طلاب برگزار شده است و مجموعه فرزندان روحانیت این شهرک، نفرات برتر استان شده‌اند.


وی ادامه داد: جای مدرسه فوتبال در این مجموعه خالی بود که خوشبختانه این تیم تشکیل شد و در مسابقات استانی هم قهرمان شد و نشان دادند که طلاب همان گونه که در علم برترین هستند، در عرصه ورزش هم می‌توانند برترین‌ باشند.


مدیر شهرک مهدیه با اشاره به اختصاص سانس ویژه‌ای برای جوانان گفت: ما در مجموعه شهر ک مهدیه، جوانانی را داریم که فعالیت‌های قرآنی دارند؛ از این‌رو ما سانس ویژه‌ای را برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

 

وی با اشاره به افتتاح سالن تیر اندازی در شهرک مهدیه، اظهار داشت: نام این سالن به نام روحانی شهید ردانی پور که به عنوان تک تیر انداز و جانشین فرماندهی لشکر امام حسین(ع) در جنگ تحمیلی به شهادت رسید، انتخاب شده و اکنون شاهد بهره برداری از آن هستیم و امیدواریم که بتوانیم مایه فخر و مباهاتی برای مجموعه حوزه باشیم./843/پ202/ف2

ارسال نظرات