۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۳۲۹۹
حجت الاسلام شجونی:

به برخی مهلت داده شود در عرض یک هفته کشور را تقدیم آمریکا می کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از وادادگی برخی افراد در کشور که در مسؤولیت های برجسته نیز حضور دارند، گفت: اگر به برخی افراد مهلت داده شود در عرض یک هفته کشور را تقدیم آمریکا می کنند.
حجت الاسلام شجوني تصاوير هماش اصولگرايي با موضوع« وحدت و همگرايي در دوران پسابرجام» در اروميه با حضور عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت تصاوير هماش اصولگرايي با موضوع« وحدت و همگرايي در دوران پسابرجام» در اروميه با حضور عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت تصاوير هماش اصولگرايي با موضوع« وحدت و همگرايي در دوران پسابرجام» در اروميه با حضور عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران، در جمع اصولگرایان ارومیه در مسجد موسی بن جعفر(ع) این شهر، با اشاره به لزوم وحدت و همگرایی در دوران پسا برجام، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند«من از شیطان است»، کسی که از خود تعریف کند راه را اشتباه رفته است.

 

وی با تاکید بر لزوم شناساندن رژیم طاغوت به جوانان، ادامه داد: در زمان طاغوت هویدا سیزده وزیر بهایی داشت، اما در آن زمان به ما می گفتند که شما تند رو هستید، ولی الان فرح همسر محمدرضا شاه در کتاب خود نوشته است که هویدا 13 وزیرش بهایی بود.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: روزگاری منبری های تهران جرات حرف زدن از بی حجابی و یا قتل مدرس نداشتند، سلاطین گردن کلفت بودند، رضاخان بخاطر چادر 5000 نفر را کشت، اما کسی جرات گفتن آن را نداشت.

 

وی افزود: مدرس را به کاشمر برده و به او زهر دادند، اما منبری های تهران جرات گفتن نداشتند، وقتی من از قم به تهران آمده و برای مردم سخنرانی می کردم، مردم به شدت استقبال می کردند، چون منبری های تهران جرات نداشتند حقایق را به زبان بیاورند.

 

حجت الاسلام شجونی ابراز کرد: ولایت فقیه را که امام(ره) آورد دیگران جرات نداشتند در مورد آن حرف بزنند، مثل کسانی که در جمران همراه امام بودند ولی بعدها می گفتند ما هم اعتقاد به ولایت نداشتیم.

 

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در روایات و آیات ادامه داد: امام حسین(ع) فرمودند که امور باید در دست علمای الهی باشد که همان ولایت فقیه است، خدای متعال می فرماید که چرا علمای ربانی سکوت کردند؟ معلوم است بیان ارزش ها وظیفه علمای ربانی است.

 

وی با تصریح بر این مطلب که هر کس به ولایت فقیه اعتقادی ندارد سوادش را ندارد، افزود: فتحعلی شاه از عالم زمان خود اجازه می گرفت و حکومت می کرد، علی بن یقطین شترهایش را به هارون اجاره داده بود، امام ناراحت شدند و فرمودند که تو حاضری هارون زنده بماند تا کرایه تو را بدهد.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ما خمس ندهیم و حرام خواری کنیم و بعد ادعای سینه چاکی امام حسین(ع) کنیم، قیام روحانی آرزوی زرتشتی ها هم هست که می گویند ما باید قیام روحانی کنیم تا کیکاووس یا شاپور و غیره دنیا را پر از عدل و داد کند؛ سوسیالها و حزب توده هم می گفتند باید مهدی بیاید.

 

باید با چنگ و دندان نظام اسلامی را حفظ کنیم

حجت الاسلام شجونی گفت: انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) شد به دست امام خامنه ای رسیده است باید با چنگ و دندان حفظ اش کنیم، همه نظام ها عیب دارند هر کس خلاف اش را ادعا کند دروغ می گوید.

 

فعال سیاسی  گفت: ما طلبه ها سهم امام می خوریم، اما بعضی ها هر چه که گیرشان می آید می خورند؛ این دولت مدام به حاشیه می رود، اگر به برخی در این کشور مهلت داده شود جامعه را در عرض یک هفته تقدیم آمریکا می کنند.

 

وی تصریح کرد: ما رهبری فرزانه داریم که حکیمانه و مدبرانه مسائل را مدیریت می کنند و همین مدیریت داهیانه سبب عبور دادن کشور از گردنه های سخت شده است.

 

عضو مبارز جامعه روحانیت به اهانت های صورت گرفته از سوی آخوندهای درباری خود فروش اشاره و اضافه کرد: آیت الله لندن نشین به بزرگان لعنت می فرستد و آیت الله بهجت را مورد فحاشی قرار می دهد در حالی که جرات ندارد یه نیم خط در باره شاه و حامیانش حرف بزند، ما چنین آخوندهایی داریم.

 

وی گفت: آخوند بد، بد است که شاعر گوید فتنه از عمامه بر می خیزد، ما باید هوشیار و بیدار باشیم و با چنگ و دندان نظام خود را حفظ کرده و عیب ها را برطرف کنیم.

 

حجت الاسلام شجونی اضافه کرد: دشمنان کشور را بشناسید تا بدانید چه کسانی در جنایت و دزدی تند رو هستند، 35 سال است که برخی ها که مسؤولیت هم داشتند تلاش کردند نظام را واژگون کنند اما این مردم است که نمی گذارند.

 

وی ادامه داد: هر وقت به مردم عادی وام داده شود صد جور ضامن و کارشناس می فرستی سراغش، اما چند صد میلیارد به فردی وام می دهید بدون هیچ سند و ضمانتی آیا شما از آن چند صد میلیارد بهره ای نمی برید که چشم بسته وام می دهید به این افراد؟

 

فعال سیاسی گفت: سپاه صابرین خاص است و در بخش دیگری سپاه موشک های دور برد می سازند، فرزندان ما کشته می شوند برای حفظ نظام اسلامی، اما یک عده برمی خیزند و می گویند ما اصلاح طلب هستیم و البته مقصودشان از اصلاح چیز دیگری است.

 

اعتدال شعاری بیش نیست

حجت الاسلام شجونی ادامه داد: مصلحین کاری کردند که معاویه صاحب قدرت شد و در مقابل فردی به مانند حضرت علی(ع) که از همه به پیامبر نزدیکتر بود خانه نشین شد، ابوموسی اشعری انگشتر را از دست در آورد و معاویه شد حاکم.

 

وی با تاکید بر اینکه اعتدال شعاری بیش نیست، خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) همواره در مورد جوان ها سفارش می فرمودند و امام خامنه ای نیز مدام در مورد جوان ها صحبت می کنند، اصلاح طلب های کشور 30 سال است که مشخص نمی کنند که چه چیزی را می خواهند اصلاح کنند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در یکی از کشورها صحبت می کردم، جوان ها پس از اتمام اطرافم جمع شده و از من خواهش می کردند که وقتی به ایران برگشتی دست راست رهبری را از جانب ما ببوس.

 

وی گفت: شایع شده بعضی از جوانان اصلاح طلب می خواهند به خبرگان بروند و نقشه ها در سر دارند؛ اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند، ما در خبرگان حواسمان جمع است، نگران نباشید.

 

حجت الاسلام شجونی اضافه کرد: چرا این همه هجمه علیه آیت الله جنتی می شود و تلاش دارند امثال ما را کوچک کنند، شایعاتی علیه ما پراکنده می کنند که ما فلان اندازه پول و سرمایه داریم، اینها مطالبی است که دشمن آن را می سازد تا ما را شکسته کرده و از صحنه خارج کنند، اما ما مردمی هستیم که از سنگلاخ ها و شکنجه گاهها عبور کرده ایم و در مقاطع مختلف با تحمل سختی های بسیار امتحان پس داده ایم.

 

 وی ادامه داد: در میان جامعه روحانیت فتنه کردند و در بین روحانیت انشعاب ایجاد کردند و کروبی عامل آن است، این افراد را حتی آقای منتظری به خانه اش راه نداد و گفت که اگر شما روحانیت را دو شقه کنید مردم هم دو شقه می شود.

 

حجت الاسلام شجونی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اسرائیل را در فلسطین ایجاد کردند تا خاورمیانه اسرائیلی ایجاد کنند، اما به لطف الهی خاورمیانه به گونه ای دیگر شکل گرفت و روز به روز شاهد افزایش نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستیم و الان آن ها از این مساله خشمگین هستند و مدام علیه ما فتنه می سازند./936/پ201/ج

ارسال نظرات